wtorek, 17 listopada 2015

Aparat na zęby a ciąża

Re: Stały aparat na zęby w ciąży? Grunt to higiena po prostu! Odpowiedzi znajdują się poniżej. Nic dziwnego, że coraz więcej osób się na niego decyduje, także kobiety w ciąży.


Być może i Ty należysz do grona przyszłych mam, które zastanawiają się, czy wykorzystać czas, gdy dziecka nie ma jeszcze na świecie, by ponieść wydatki związane z założeniem aparatu. W niczym to nie przeszkadza, byc może dlatego że jestem starą nosicielką aparatu.

Zęby w ciąży osłabiają się głównie u Pań, które często wymiotują - kasy żołądkowe uszkadzają szkliwo i zęby. Mnie na szczęście to ominęło. Cena aparatu ortodontycznego - rodzaje.


Proces leczenia wad zgryzu jest prostszy u dzieci niż u dorosłych. Od wieku zależeć będzie też dfinalnie ile kosztuje aparat na zęby. RTG a aparat noszę już dwa i pół roku. Miałam go już rok jak zaszłam w ciążę teraz czeka mnie nadsypywanie kości ale chcę to zrobić dopiero po Wielkanocy bo karmię małego piersią(nie wiadomo czy później nie bedę musiała brać jakiś silniejszych środków przeciwbólowych albo nawet antybiotyków).


Chociaż aparat ortodontyczny stosowany jest od lat, to wiele osób, którym jest rekomendowany robi co może, by go nie zakładać. Ludzie, którzy borykają się z problemami zgryzu interesują się przede wszystkim kosztami i okresem trwania kuracji.

Ja w tym czasie o zęby dbałam wręcz przesadnie. Ciąża może osłabiać zęby (chociaż tak naprawdę wydaje mi się, że głównym powodem ze względu na który zęby lecą to wymioty), a aparat utrudnia higienę. W związku z tym mój czas spędzony w łazience rano i wieczorem znacznie się wydłużył.


Krzywe, nieprawidłowo ułożone zęby mogą stanowić źródło wielu kompleksów. Pacjenci z takim problemem bardzo często zaciskają stanowczo wargi, unikając szerokiego uśmiechu. Warto zatem nosić aparat ortodontyczny, by cieszyć się wyrównanymi, prawidłowo ułożonymi zębami i promiennym, szczerym uśmiechem. Czy ktoras z Was ma jakies doswiadczenia? Czy mozna go zdjac podczas ciazy i czy faktycznie zeby sie szybciej przesuwaja, bo dzisla sa rozmiekczone?


Sennik - aparat na zęby. Tu jednak również sporo zależy od kontekstu. Nosić aparat na zębach we śnie – uważaj na to, co mówisz, bo wszystkie twoje słowa mogą zostać kiedyś wykorzystane przeciw tobie.


Mój brat nosił aparat przez lata, nie pamiętam by musiał nosić do tego jeszcze potem aparat retencyjny. Leczenie ortodontyczne odbywa się za pomocą rożnych modyfikacji aparatów na zęby, gdy dziecko osiągnie odpowiedni wiek. Dowiedz się więcej o aparatach ortodontycznych. Zwykle decydujemy się na aparat ortodontyczny ze względów estetycznych, a powinno się go zakładać głównie dla zdrowia.


Proste zęby i prawidłowy zgryz są mniej narażone na próchnicę (łatwiej je czyścić) i na choroby przyzębia (stany zapalne lub ropnie dziąseł), dlatego mogą nam dłużej służyć. Na łuku znajdują się klapki, dzięki którym łuk ma możliwość swobodnego poruszania się po linii zębów. Tego typu rozwiązanie daje możliwość wyeliminowania tarcia, a także eliminację niepożądanych sił działających na zęby.


Witam, Mam problem z krzywymi zębami, więc co za tym idzie chciałabym założyć sobie aparat, by skorygować zgryz.

Musiałabym jednak podleczyć parę zębów, do tego usunąć jeszcze z może (jak na moja szczękę mam ich po prostu za dużo). No i koniecznie zrobić zdjęcie szczęki. Witam mam lat od lat lecze sie ortodontycznie i dostałam aparat wyjmowane do mojej dużej wady zgryzu od początku byłam negatywnie nastawiona poniewaz wiem ze takie aparaty sa dla dzieci mija drugi rok a ja dalej mam krzywe zęby a Pani dokror mówi ze wszystko w porządku nie stać mnie teraz na aparat stały a poza tym szkoda mi bo. Witam, czy są na forum jakieś mamy, które miały w ciąży aparat na zębach? Ja jestem jego posiadaczką na dwóch łukach i mam małe wątpliwości czy to się jakoś.


Czy w wieku lat można założyć aparat na zęby? Witam, leczenie ortodontyczne można rozpocząć w każdym wieku, a czasami jest ono wskazane np. Ortodoncja dorosłych daje rownież możliwość odmłodzenia twarzy, bo z wiekiem.


Użytkownik musi w związku z tym znać podstawowe zasady dotyczące dbania o niego. Mowa tu przede wszystkim o higienie. Kwestia ta jest szalenie ważna, bowiem zaniedbywanie aparatu może całkowicie zniweczyć wszystkie efekty leczenia. Bardzo dziękuje za odpowiedź.


Ile kosztuje aparat na zęby? Do tego należy doliczyć przynajmniej 5-tysięcy złotych na wizyty u specjalisty, których w czasie leczenia trzeba będzie odbyć nawet kilkadziesiąt. Aparat Ortodontyczny A Ciąża. Kolejną opcją wyboru, jaka przed nami staje, jest aparat estetyczny.


Zamiast widocznych metalowych części składa się on z dyskretnych przeźroczystych materiałów (kryształów lub ceramiki). Jest to dobra opcja zwłaszcza dla tych, którzy uważają, że aparat na zęby jest brzydki. Zamieszczone przez Bronia: Zamierzam założyć sobie takie druty na szczękę. Zastanawia mnie jednak jedna rzecz.


Znajoma dentystka powiedziała, że aparat i ciąża nie idą w parze. A ja nie wykluczam, że kiedyś w ciążę znowu zajdę. Nawet ginekolog czesto się pyta czy ma sie zdrowe zeby, bo moze to wplywac na płód.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty