środa, 13 grudnia 2017

Ile zębów można wyrwać na raz

Ile zębów jednocześnie można usunąć? Witam, Mam poważny problem, byłem na konsultacji u protetyka i muszę wyrwać ok górnych zębów! Mam pytanie, ile jednorazowo zębów można wyrwać?


Aby założyć aparat mam wytypowane zęby do usunięcia, dwa na górze i dwa na dole. Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.

Agata Duda Leczenie kilku zębów podczas jednej wizyty – odpowiada Lek. Jak miałam mleczaki, to usuwali mi po jednym. Miałam taką sytuację, że musiałam mieć wszystkie mleczne wyrywane u denta, bo pod spodem były stałe, a mleczaki były zdrowe i nie wypadały :P Ortodontka kazała rwać, bo stałe krzywo by wyrosły. Zobacz odpowiedzi na pytanie: Czy ktoś może wie ile można usunąć zębów na raz. Jeżeli twoje zęby są naprawdę zniszczone.


Ponieważ zniszczony ząb przy wyrywaniu posiada. Ile można usunąć zębów za jednym podejściem? Albo czy jest możliwość usunięcia najpierw tylnych zębów- zostawiając np.

Ile kosztuje usunięcie zębów i wykonanie protezy - tak orientacyjnie. Wizyta u dentysty nigdy nie należy do przyjemnych. Jednak jeszcze bardziej bolesna jest wtedy, kiedy nasz stomatolog wystawia nam za swoją usługę rachunek.


Na leczeniu zębów można jednak nieco zaoszczędzić, ponieważ część zabiegów jest refundowanych przez NFZ. Kiedy mamy prawo do bezpłatnego leczenia stomatologicznego? Za ile zębów zapłaci NFZ. NFZ na przykład usuwanie kamienia można mieć dwa razy w roku za. Badania kontrolne zębów przysługują ciężarnym raz na kwartał.


Zacznijmy od tego, że max zęby wyrwą Ci na raz. Dwie ósemki górne i jedną dolną. Wyrwanie dwóch dolnych za jednym razem jest niebezpieczne z tego względu, że nie czujesz języka i mogłabyś się np.


A muszę wyrwać albo szóstkę która mnie boli albo piątkę którą leczyłam kanałowo miesiące temu i wydałam na nią 610zł. Ciebie pojawił niekoniecznie musial byc wynikiem znieczulenia na fundusz naprawdopodobniej byly obecne u Ciebie zmiany zapalne w kości o charakterze przewleklym odpowiedzialne za ten bol podczas ekstrakcji. Od dziecka miałem słabe zęby, plombowane po setki razy, lecz to nic nie daje. Zęby cały czas mnie pobolewają itp.


Chciałbym w bieżącym roku wyrwać sobie 7-górnych zębów, tych najgorszych (głównie przód) i zwyczajnie wstawić protezę i mieć sztuczne. Ekstracja zębów na raz Witam mialem dzisiaj rano usuwanę górną ośemke siodemke i szótste niestety nie dało sie uratować.

Lekarz zaleciał mnie nie palenie ale zapomnialem sie i popaplem przez godzine e-papierosa czy moge byc z tego jakieś powikłania i prosze o pomoc jak w miare bez bólu przeżyć noc. Trzeba tylko uważać na tą ranę - nie jeść tą stroną, nie płukać, delikatnie potem myć, ale po kilku dniach jest juz po sprawie. Tylko nie usuwaj dwóch na raz, bo nie dasz sobie rady z jedzeniem - wystaczy, jak zrobisz tydzień, półtora przerwy. Pamiętaj, że znieczulenie miejscowe przysługuje ci zawsze, gdy poddajesz się zabiegom gwarantowanym przez NFZ. NFZ: proteza raz na lat.


Jeśli z garnituru zębów stracisz pięć sztuk – masz prawo do bezpłatnej protezy akrylowej. Czasami zdarza się niestety tak, że ząb nie kwalifikuje się do dalszego leczenia, lub jego leczenie ma bardzo niepewne rokowanie i długotrwałe jego utrzymanie w jamie ustnej jest mocno wątpliwe nawet przy przeprowadzeniu poprawnego leczenia z zastosowaniem najnowocześniejszych meto jakimi dysponuje dentysta. Wreszcie czasami ząb należy wyrwać z innych przyczyn takich jak przyczyny. Czy Można Wyrwać Dwa Zęby Na Raz? Mam dwa zęby do wyrwania czy byłaby możliwość wyrwania dwóch na raz?


Dodatkowo, u mojej córki rośnie ząb z góry na dziąśle. Umów wizytę Jest możliwość wyrwania dwóch zębów na jednej wizycie. Może Pani przyjść z córką. Proponuję wizytę w dniu 4. Czy można wyrwać wszystkie zęby mądrości na raz?


Z poprzednich doświadczeń wiem,że nie ma się czego bać a po przebudzeniu nic nie boli-mało tego można usunąć kilka zębów za jednym razem. Wiem,że straszą nas opowieściami o ludziach,którzy się nie wybudzają ale myśląc w ten sposób bałabym się wyjść na ulicę z powodu wielu wypadków. Od zawsze mam problem z zębami, już naprawdę robi sie nieciekawie.


Dentysta sugeruje implanty. Nie wiem, czy skórka warta jest wyprawki, to nie jest tani zabieg i boję się powikłań. Można wstawić zarówno pojedynczy implant, jak i uzupełnić ubytki całej jamy ustnej. Wszczepienie implantu pozwala na odbudowę pojedynczych zębów nie uszkadzając w żaden sposób sąsiadujących zdrowych zębów – nie są szlifowanie, jak to dzieje się w przypadku koron czy mostów.


W razie bólu zęba, gdy nie ma możliwości skorzystania ze świadczeń udzielanych w ramach umów z NFZ w gabinetach stomatologicznych w godz. Sluchaj drogi QAWATwoja kondycja psychiczna wydaje sie nie byc najlepsza, o czym swiadcza te wszystkie watki jakie tu zakladasz. Wydaje mi sie ze chcesz sobie te wszystkie zeby wyrwac nie z powodu ze musisz, ale ze chcesz raz na zawsze miec temat stomatologii zamkniety w swoim zyciu.


Ja nie bede sie wymadrzal, jestem przypadkowym czytelnikiem. Ale naprawde porozmawiaj ze specjalistami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty