czwartek, 28 grudnia 2017

Co zrobić żeby mieć krzywe zęby

Co zrobić żeby mieć krzywe zęby ? Bo chcę mieć aparat stały. Teraz mam ten ruchomy ale prawie nic nie daje. Też wiem że z biegiem czasu znudzi mi się ale ja chcę ! PYTAM TYLKO O DOMOWE RADY :-) PROSZE MNIE NIE POUCZAC ZE TO DUZO KOSZTUJE I WGL.

Po co prostować zęby, jak teraz krzywe są modne? Są specjalne aparaty, tzw. I aparaty te są o wiele droższe od tych prostujących. Poza tym po zdjęciu aparatu prostującego zęby z czasem i tak się pokrzywią.


A lekko krzywe zęby są seksowne. Wiem, bo to przerabiałam. Krzywe zęby – co z nimi zrobić?

W obecnych czasach coraz więcej ludzi zwraca uwagę na zęby. Nic dziwnego w końcu biały i prosty uśmiech jest w dużej mierze odpowiedzialny za pierwsze wrażenie, gdy kogoś poznajemy. Stąd rosnące zainteresowanie Polaków ortodoncją, czyli dziedziną. Czy krzywe zęby to powód do wstydu?


Zdjęcia ślicznotek z fatalnym uzębieniem! Wydaje się jednak, ze to śmiech przez łzy. Każda z nas chciałaby mieć proste i zdrowe zęby. Skąd się biorą krzywe zęby? To jednak znikomy procent przypadków – w zdecydowanej większości wynikają one z nieprawidłowych nawyków, takich jak ssanie kciuka, zbyt długie ssanie smoczka oraz picie z butelki lub nagryzanie górnej i dolnej wargi.


Mam lat i moim problemem są krzywe zęby, tzn. Bardzo chce je wyprostować, obojętne jest dla mnie jak aby skutecznie czy istnieje taka możliwość, żeby je spiłować i wstawić jakieś koronki czy coś? Każdy przypadek jest inny, ponieważ przy krzywo rosnących zębach mamy często zaburzone tzw. Bielsze zęby mogą rzeczywiście poprawić nasz wygląd. Możesz śmiało rozmawiać z innymi wiedząc, że masz zdrowe i białe zęby.


Istnieje wiele sposobów na wybielenie swoich zębów, niektóre z nich znajdziesz poniżej.

Popatrzmy na dawne czasy - nie było wówczas ogólnie dostępnych past wybielających z fluorem, a ludzie mimo to mieli białe zęby. Pytanie - co da się zrobić z tak popsutymi zębami poza wyrwaniem? Czy założyć jakąś protezę, mostek czy coś innego? Tak jak mówiłem, nie znam się na tym, chcę po prostu, żeby ktoś mi profesjonalnie doradził.


Przerwy żadnej nie ma, ale jak się można domyślić mam tam za mało zębów o 1. Miałem zakładać aparat, czy najpierw zająć się tymi jedynkami ? Skomplikowane leczenie, droga protetyka, implanty? Mam lata i krzywe zęby górne jedynki i dwójki w tym jedynki są mocno wysunięte do przodu. Czuje się okropnie, zaczyna być to moją fiksacją.


Przestałam patrzeć na ludzi i zakrywam buzie. Bardzo proszę o pomoc w udzieleniu kilku wskazówek od czego zacząć. Jakie metody skuteczne żeby w miarę szybko wyglądać jak czlowiek. Dlaczego moje dziecko ma krzywe zęby? Przeczytajcie więc, na co i jaki mamy wpływ w tej kwestii.


Czynniki środowiskowe mają olbrzymi wpływ na rozwój prawidłowego zgryzu i kształtu twarzy. Dla naszych dzieci chcemy jak najlepiej, pragniemy, aby miały ładną twarz i proste zęby w promiennym uśmiechu. Spokojnie, możesz to zmienić. Przyczyny krzywych zębów, czyli wróćmy do dzieciństwa.


Najczęstszą przyczyną krzywych zębów są zęby mleczne, a dokładniej fakt, że wypadły one za wcześnie. Nie jest to dobry pomysł i myślę, że żaden lekarz sie tego nie podejmie, jeżeli nie chce Pani założyć sobie aparatu to najprościej można jedynki wyprostować licowkami , lub koronami porcelanowymi. Ale jeżeli skrzywienie jest niewielkie , to można od strony podniebienego nakleić cztery zamki lingwalne i za ich pomocą w sposób niewidoczny wyprostować zęby. Co do noszenia aparatu lata to nie wiem w jakim stanie będę za rok a co dopiero za trzy lata, żeby się pakować w takie finansowe zobowiązanie. Może niektórzy nie zrozumieją no ale samo życie.


Co do wyrywania - w życiu nie zgodzę się żeby mi ktoś wyrwał zdrowe zęby na przodzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty