poniedziałek, 18 lipca 2016

Operacja biodra jak długo w szpitalu

Portal informacyjny dla pacjentów na temat endoprotezoplastyki stawu biodrowego, kolanowego i barkowego. Zawarte tutaj informacje, oparte na rzetelnej wiedzy naukowej, mogą być pomocne w podjęciu świadomej decyzji o operacji. Pomogą lepiej przygotować się do zabiegu, ułatwić pobyt w szpitalu i usprawnić rehabilitację po zabiegu. O tym, jak długo po operacji biodra chory przebywa w szpitalu, decyduje zespół lekarski, zwracając uwagę na stan ogólny po zabiegu, postęp gojenia się rany operacyjnej oraz ewentualne komplikacje (zakażenie, krwawienie, znaczny obrzęk, silne dolegliwości bólowe).


Zwykle hospitalizacja po zabiegu trwa 4–dni.

W listopadzie idę na operację - endoproteza stawu biodrowego. Proszę mi odpowiedzieć czy długo dochodzi się do siebie po takim zabiegu? Jaki jest minimalny czas pobytu w szpitalu? Po jakim czasie odzyskam pełną sprawność? Bożena Jestem miesięcy po wszczepieniu endoprotezy w lewy staw biodrowy.


W dzieciństwie przeszłam kilka operacji w związku z dysplazją tego stawu. Zaraz po operacji odbyłam trzytygodniową rehabilitację. Nadal się rehabilituję, gdyż moje chodzenie pozostawia wiele do życzenia.

Lekarz mówi,że wymaga dłuższego czasu. Pamiętaj, że na zabieg wszczepienia endoprotezy stawu biodrowego możesz zapisać się do jednej placówki. W każdym ośrodku, w którym wykonywana jest operacja w ramach refundacji NFZ funkcjonuje system, który nie pozwala zarejestrować się pacjentowi, który widnieje na liście oczekujących w innej placówce. Wielu starszych ludzi staje wobec konieczności poddania się operacji wszczepienia tzw.


Operacja nie jest skomplikowana, po. Za dwa tygodnie mam w Szpitalu w Otwocku operację biodra. Czy ktoś z was przeszedł może taką operację? Jakieś porady, wnioski, spostrzeżenia. Jak długo trzeba leżeć a jak szybko staje się na nogi?


Idę na operację endoprotezy biodra. Znajdź na naszej mapie szpital, w którym najszybciej doczekasz się operacji. Tej listy nie znajdziesz nigdzie indziej.


Pokazujemy bieżące dane zebrane przez Narodowy Fundusz Zdrowia w. W związku z coraz młodszym wiekiem osób, które pragną jak najwyższego stopnia aktywności i jakości życia, a wymagają wykonania endoprotezoplastyki stawu biodrowego, dużą popularnością cieszyły się endoprotezoplastyki odtwarzającej powierzchnie stawowe, tzw. Charakteryzują się niewielkimi ubytkami kości w czasie. Przepisuje się leki przeciwzakrzepowe, przeciwbólowe, antybiotyki.


Dla każdej osoby w trakcie rehabilitacji po endoprotezie stawu biodrowego jest szykowany indywidualny zestaw ćwiczeń i plan współpracy z rehabilitantem.

Sprawdziliśmy, jak długo trzeba czekać na operacje w trzech szpitalach działających na Podtatrzu. Mamy też informacje, na kiedy można umówić się do lekarza. O wyjściu ze szpitala decyduje lekarz prowadzący, biorąc pod uwagę samopoczucie i stan zdrowia.


Dlatego nie dziw się, jeśli będziesz musiała zostać tam dłużej, niż myślałaś. Uwierz, że nikt nie będzie cię trzymał w szpitalu bez potrzeby. Czas oczekiwania na operację w naszym szpitalu wynosi średnio około dwóch lat, a kiedy zmiany zwyrodnieniowe są bardzo zaawansowane, pacjentowi trudno go przetrzymać. Dodam, że mam lat i wagę 1kg, z którą walczę z marnym rezultatem.


Schudłam tylko cztery kilogramy, nie mogę ćwiczyć, bo ból kolana i biodra jest okropny. Ja podobnie jak Ty jestem ubezpieczona w PZU i moja polisa również zawiera opcję odszkodowania za pobyt w szpitalu i za operację chirurgiczną. Nie posiadam tylko karty aptecznej.


Nasza operacja została zakwalifikowana przez PZU do II klasy operacji i otrzymałam z tego tytułu sumy ubezpieczenia. Bardziej martwimy się okołooperacyjną utratą krwi i wczesnym uruchamianiem pacjenta, ale przy prawidłowym podejściu skraca się pobyt chorego w szpitalu. Co do szpitala to nie mam pojęcia jak jest w Warszawie na Szaserów i jak długo się czeka w kolejce do operacji, ponieważ ja i większość osób, które znam były operowane w Otwockim szpitalu :-)powiem Ci że wielkie szczęście mnie spotkało że tam właśnie trafiłam.


Pobyt w szpitalu po operacji wodniaka jądra ~wi. Mam wodniaka jądra wiem że muszę się poddać operacji jego wielkość to około cm. Czy można określić jak długo będę w szpitalu jedni mówią że to dwa dni i wypis inni twierdzą że mogę przebywać w nim nawet do tygodni.


Interesuje mnie jeszcze to czy przy takiej operacji stosuje się. Witam Nie tak całkiem dawno byłem u ortopedy, który przepisał mi rehabilitacje na moje biodro. Jestem rok po wszczepienia endoprotezy biodra operacje miałam w Szpitalu Górniczym w Bytomiu operawal mnie dr Kożuch swietny specjalista Ortopeda Już po operacji czułam się świetnie i tak jest do dzisiaj mogę cieszyć się życiem bez bolu.


Mogę chodzić nawet tańczyć to jest życie. Po mies rehabilitacji jest b. Chodzi już praktycznie bez kul łokciowych i bez bólu. Sam zabieg nie boli bo jest w znieczuleniu, a przez kilka dni po operacji dają środki p-bólowe i tez nie boli.


W sumie nie warto tak długo czekać na operację bo potem trudno jest ją wykonać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty