wtorek, 19 lipca 2016

Aparat na dolne zeby

Czy to normalne że mam aparat na gorze a bola mnie tez zeby na dole (tam nie mam aparatu) ? Boli mnie cala szczęka, nwm czy ten bol jest wywalany aparatem czy te zeby na dole bolą poprostu no od gryzienia. Cena aparatu ortodontycznego - rodzaje. Proces leczenia wad zgryzu jest prostszy u dzieci niż u dorosłych.


Od wieku zależeć będzie też dfinalnie ile kosztuje aparat na zęby.

Gorne zeby mam spoko ale dolne nachodza na siebie. Mzylalam ze to normalne bo moj tata takie ma. Porownalam je z kol ktora ma aparat to jej sa proste.


Gdy już rozpoczniemy leczenie, czeka nas największy wydatek, a więc sam aparat. Koszt dwóch aparatów (na górne i dolne zęby) waha się od tys. Czy da się założyć aparat ortodontyczny na dolne zęby?


Leczenie aparatem stałym trwa w zależności od leczonej wady od miesięcy do lat (przy skomplikowanych wadach czas leczenia może być dłuższy). W okresie leczenia pacjent przychodzi na comiesięczne wizyty kontrolne na których ortodonta aktywuje aparat i dokonuje odpowiednich korekt.

Czasem do dolnych i górnych zębów przykleja się od wewnątrz metalowe łuki i dodatkowo na górne zęby zakłada odpowiedni aparat, który można zdejmować. Innym razem metalowy łuk przykleja się tylko do dolnych zębów, a na górnych nosi się aparat ruchomy. Decyzję o najlepszej metodzie podejmuje ortodonta. Dowiedz się więcej o aparatach ortodontycznych. Na leczenie ortodontyczne coraz częściej decydują się osoby 30–40-letnie.


Bo zdrowe i zadbane zęby są dziś tak samo ważne jak piękna fryzura lub modne ubranie. Na szczęście na skorygowanie wady zgryzu nigdy nie jest za późno. Nowoczesna ortodoncja oferuje pacjentom wiele modeli aparatów, mniej lub bardziej.


Ten owszem, chce założyć mi aparat, jednak na górny i dolny łuk. Rzadko kiedy problem dotyczy tylko jednego łuku. Nawet jeżeli zęby dolne są proste - założenie aparatu w tym łuku jest konieczne dla dobrego ustawienia zgryzu. Możesz na przykład myśleć, że wystarczy założyć aparat na górne zęby, bo do dolnych nie masz większych zastrzeżeń.


Nie bądź jednak zaskoczony, gdy okaże się, że z medycznego punktu widzenia konieczne będzie założenie dwóch łuków, bo wyrównane zęby na górze nie będą dobrze współgrały z dolnymi. Założenie aparatu stałego będzie już kosztowało znacznie więcej, zwłaszcza gdy aparat taki jest zakładany zarówno na dolne, jak i górne zęby. Wiele zależy tu również od materiału, z którego ma być wykonany taki aparat.


Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! Czy można założyć aparat ort.

Dokładnie umyty aparat zakłada się na dokładnie wyszczotkowane zęby. Leczenie ortodontyczne odbywa się za pomocą rożnych modyfikacji aparatów na zęby, gdy dziecko osiągnie odpowiedni wiek. Czysty aparat należy przechowywać w specjalnym pudełku.


Raz na tydzień trzeba oliwić śrubę w aparacie. Aparat trzeba konserwować. Jeżeli aparat zajdzie kamieniem. Mam pytanie i moze ktos powie mi czy moje plany sa wykonalne. Otóz mam zamiar zalozyc sobie aparat na zeby (mój najwiekszy kompleks).


Niemczech i mam juz lat. Innym razem łuk przykleja się tylko do dolnych zębów, a na górnych nosi się aparat ruchomy. Jestem zachwycona, bo zawsze marzylam o prostych zebach. Co zrobić zeby nie płacić alimentów na ojca. Miałam aparat metalowy na dolnym łuku za 2. Do tego co miesieczne wizyty za 2zł.


Ostatnim kosztem jaki należy zaplanować to cena aparatu retencyjnego, który należy założyć zaraz po zakończeniu leczenia. Jego zadaniem jest utrzymanie efektów leczenia na długie lata.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty