poniedziałek, 23 września 2019

Żółte zęby po aparacie

Założyłam niedawno aparat i właściwie od razu na drugi dzień po założeniu zauważyłam, że mam pożółkłe zęby a wcześniej miałam je śnieżnobiałe. Witam, dzisiaj córka miała zdejmowany górny aparat (dolny jeszcze ma) i oczywiście jest załamana, bo zęby są żółte. Zauważyłam, że moje zęby pożółkły odkąd noszę stały aparat. Myję zęby po każdym posiłku pastą 3D white.


Czy jest możliwość wybielenia zębów przed ściągnięciem aparatu? Problem tkwi w tym, że mam dość stosunkowo żółte zęby :( a chyba będę zmuszona nosić aparat ortodontyczny. Wydaje mi się, że nie będzie to za ładnie wyglądało, szczególnie przy kolorowych ligaturach. i tu moje pytania: 1) czy tak będzie?

Czy aparat będzie bardzo źle wyglądał na żółtych zębach? Witam, mam po zdjęciu aparatu pozostało mi żółte przebarwienie na zębie, w miejscu pierścienia, czy ktoś spotkał się z takim problemem i są na to jakieś sposoby (piaskowanie nie działa)? I tak nasze białe zęby robią się żółte… Jak temu zaradzić? Pierwsza i podstawowa rzecz to higiena jamy ustnej. Czyli mycie zębów co najmniej dwa razy dziennie.


Przy aparatach zaleca się mycie po każdym posiłku. Ale weź i tak zrób, jeśli np. Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.


Poniżej znajdziesz do nich odnośniki: Pęknięcie zębów przy założonym aparacie ortodontycznym – odpowiada Lek.

Niestety mało kto może cieszyć się idealnie białym uśmiechem bez zastosowania specjalistycznych zabiegów wybielających. Dlaczego inni mają białe zęby, a moje są żółte? Najlepsza jest po prostu ta, która działa w konkretnym przypadku. Oznacza to również, że wcale nie musi być to wybielanie.


Aparat to dopiero sukcesu. Po zdjęciu nosisz reteiner do końca życia. Te przyklejane od tyłu odklejają się co jakiś czas, i niszczą zęby. Zakladany na noc jest duzo lepszy, ale nie nadaje sie dla kazdego. Ja mialem przeźroczysty odlew z plastiku, który po 6mies pekł.


Zęby wrocily na swoje dawne miejsce, i cale leczenie szlag trafił. Kość słoniowa to naturalny kolor zębów. Pacjenci jednak często zgłaszają się do gabinetów stomatologicznych z problemem nieestetycznych, żółtych przebarwień na zębach. Sposobem na żółte zęby jest profesjonalne wybielanie po.


Zęby mogą żółknąć z przyczyn naturalnych, w miarę starzenia się. Dzieje się tak, gdy mocna, biała warstwa ochronna zębów, czyli szkliwo, z czasem traci kolor z powodu zużywania się zębów. Produkty tytoniowe, od papierosów po fajkę, pozostawią przebarwienia na zębach. Zawsze miałam problemy z kolorem zębów.


Wszystko przez to że piję dużo herbaty i kawę też. Najlepiej na wybielanie reagują zęby żółte.

Zęby o odcieniu brązowym lub szarym albo o dużych przebarwieniach (zwykle w wyniku stosowania tetracykliny) mogą wybielić się nierównomiernie. Jeśli zachodzi takie prawdopodobieństwo, lepiej skorzystać z innej techniki poprawienia koloru zębów. Marcin Dolecki Odwapnienia na zębach po zdjęciu aparatu ortodontycznego – odpowiada Lek.


Odkąd tylko pamiętam mam żółtawe zęby i nic nie pomaga używanie past wybielających. Taki jest ich naturalny kolor i wiem, ze sama nic na to nie poradzę. Chcę udac się do stoamtologa. Z tego powodu jego działanie wybielające nie sprawdzi się u osób, które żółtawe zęby mają naturalnie, ale zadziała u każdego, kto boryka się z osadem po kawie, herbacie, winie, papierosach, barwionych napojach i innych tego typu produktach.


Efekt po jednorazowym zastosowaniu w moim przypadku widzicie na zdjęciach poniżej. Nigdy bowiem nie jest za późno na korekcję wad zgryzu. Jeśli nie ma medycznych przeciwwskazań, a także zęby i kości są w dobrym stanie, nie ma obaw, by założyć aparat na zęby nawet w starszym wieku.


Warto jednak pamiętać, że na jawie czarne zęby to po prostu zęby zepsute, zaatakowane przez próchnicę, a więc sen o czarnych zębach można interpretować podobnie, jak sen o zepsutych zębach: coś w twoim życiu popsuje się i trzeba będzie to naprawić, by nie dopuścić do poważniejszych problemów. Czytaj też: Sennik - pies. Film pokazuję miesięczny cykl prostowania zębów aparatem ortopedycznym. Niesamowite sekund jak aparat ortodontyczny prostuje zęby TheFasterus.


Około tygodni temu został ściągnięty mi aparat ortodontyczny po roku leczenia. Na zębach zauważyłem dużo odwapnień. Cały czas stosuję elmex żel (jeden raz w tygodniu) ale nie widzę żadnej poprawy.


Wiem że odwapnienia to początkowa faza próchnicy. Czy da się usunąć te odwapnia i jaki jest koszt takiego zabiegu, czy konieczne będzie borowanie? By utrwalić efekty leczenia ortodontycznego, które zazwyczaj zajmuje około dwóch lat, po jego zdjęciu konieczna jest retencja, czyli zapobieganie przemieszczeniu się zębów. Po jego zdjęciu zęby są ułożone prawidłowo, jednak to jeszcze nie jest. Mój problem powstał kilka lat i zaczęły mi żółknąć zęby.


Używałam past , ale w końcu trafiłam na Biała Perła Plus jest to pasta wybielająca która dodatkowo posiada w składzie pędzelek dzięki niemu smaruję specjalnym żelem zęby , a po kilku minutach dodatkowo szczotkuję zęby pastą. Przypomnę jednak, że po założeniu aparatu miałam usuwane zęby. Po kontakcie ligatur z krwią, gumki nadawały się do natychmiastowej wymiany. W tym zestawieniu jest jeszcze jeden barwnik – pochodzenia naturalnego. Niedawno zastanawiałam się, co nadało moim gumkom intensywnie żółty kolor i to właściwie dwa dni po ich wymianie!


Noszenie aparatu może być bolesne, ponieważ metal może kaleczyć policzki, usta i język.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty