środa, 13 marca 2019

Załamanie nerwowe forum

Idz lekarz musi ci zmienic leki to nie jest tak ze te same dzialaja odpowiednio na roznych etapach choroby. Jest tez tak ze okolicznosci w jakich aktualnie sie czlowiek znajduje powoduje ze dany lek nie wystarcza. Przepraszam ze wogole pisze ale nie mam komu sie wygadac.


Mój ex byl chamem i typem czlowieka ktory mysli o. Nie jestem w stanie nawet już pracować i moja firma upadała.

Na pewno miales psychoze, a czy zalamanie narwowe, to nie wiem. Mozliwe ze psychoza byla skutkiem brania amfetaminy, bo narkotyki czesto sa jej katalizatorem, a dodatkowo mialas depresja wiec wszystko razem zlozylo sie na to,co sie wydarzylo. Jednak nie jest teraz istotne,co bylo przyczyna. Wazne,ze szybko wyszlas z tego i regularnie przyjmujesz leki. Załamanie nerwowe to nagłe, ostre zaburzenie równowagi psychicznej powstałe na skutek silnej reakcji stresowej.


Kryzys może pojawić się zarówno w odpowiedzi na niespodziewane, traumatyczne wydarzenia, takie jak np. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty!

Załamaniu nerwowemu bliżej do napięcia psychicznego, stresu i kryzysu psychicznego. Mimo iż załamanie nerwowe jest sytuacją potencjalnie zagrażającą, istnieje szansa na rozwój osobowości. To zaś może pomóc w rozwoju osobowości oraz odkryciu sensu życia. W Internecie można znaleźć historie osób, które opisują swoje zmagania z załamaniem nerwowym (np. na forum tematycznym o psychoterapii lub psychologii). Stany te nie są jednak równoznaczne i nie każdy wymaga leczenia.


Postaram się jak najmniej chaotycznie opisać problem. Jestem stuprocentowym humanistę, zawsze kochałem historię i politykę. Wiedziony rozsądkiem i ambicją postanowiłem lata temu zdać maturę na tyle, żeby dostać się na prawo, co ledwo co ale się udało.


Na początku jakoś tam szło, przedmio. Moi Rodzice- bardzo wierzący ludzie, słuchający radia maryja, dla których radio to jest wielkim autorytetem, zwłaszcza dla Mamy. Depresja, załamanie nerwowe - napisał w Depresja - pytania i rozmowy: Witam wszystkich forumowiczów. Stwierdzono u mnie załamanie nerwowe.


Zbierało się przez długi okres czasu. Poza tym nie jestem pewna czy depresja sprzed kilku lat została tak na prawdę do końca wyleczona. Wymiotowałam, miałam drgawki, wydawało mi się, że mam zawał, brakowało tchu.


Bacopa Monniera, ja akurat znalazłam go na naturala.

Piszę, bo nie wiem co robić, może ktoś poprzez własne doświadczenia będzie mógł mi pomóc. Przeszła załamanie nerwowe jakieś 2-tygodnie temu. Jej mąż twierdzi, że nie chce się z nikim kontaktować, potrzebuje spokoju i ciszy. Nie mam z nią kontaktu od ponad tygodni.


Skutki stresu odkładają się, a osoba nimi dotknięta powinna jak najszybciej uzyskać pomoc. Dotyczy ono równowagi psychicznej wskutek silnego stresu lub wydarzenia wstrząsającego psychiką. Kryzys nerwowy dotyczy zwykle reakcji na traumatyczne i nieoczekiwane sytuacje jak śmierć, utrata domu, pracy. Ze względu na objawy, które towarzyszą temu stanowi, załamanie nerwowe często mylone jest z depresją.


Mam lat, mieszkam w Poznaniu. Po urodzeniu dziecka postanowiłam wrócić do pracy, ale jak to w Polsce - niełatwo było mi coś znaleźć. Malaya życze Ci szybkiego powrotu do zrowia! Wiem co przeżywasz, chyba poprostu za bardzo chcemy tego dzieciatka, a do tego te stresy nie tylko z tym związane… Sciskam Cię gorąco i serdecznie ! Gwiazda „Dynastii przeżyła załamanie nerwowe. Jest wściekła na lekarzy Od kilku lat można odnieść wrażenie, że 57-letnia Heather Locklear nie panuje nad swoim życiem.


Hej Panie powiecie mi co mam zrobić? Najebałem strasznie w swoim małżeństwie i przez to straciłem żonę i syna jestem sam teraz od miesięcy i na dodatek już żona mnie nie kocha nie mogę się z tego pozbierać, jeszcze latałem za nia jak wariat przepraszałem itp ale tylko zraziłem ja do siebie. Chcę się zapytać o mój stan.


Czy mam załamanie nerwowe, czy tylko jakąś psychiczną chorobę. Witam, Od kilku tygodni, a nawet miesięcy jestem praktycznie ciągle zdołowana. Często mam po prostu doła. Cierpię na bezsenność, mam wiele myśli samobójczych.


Nie potrafię panować nad swoimi emocjami. Wciąż płaczę i płaczę, bez powodu. Trafił do szpitala i bardzo bym chciała, dowiedzieć się czegoś o tej chorobie.


Przede wszystkiIle średni trwa leczenie? Czy po wyjściu za szpitala człowiek jest już zdrowy? Jak potem z kimś takim żyć? Czy leczenie jest niszczące? Czy wyzdrowienie zależy od niego, od leków, czy od czegoś innego?


Jeśli chodzi zaś o załamanie nerwowe, często błędnie określane właśnie mianem depresji, nie jest ono stanem chorobowym, ale jeśli w porę nie zareagujemy, może się pogłębiać i stać się chorobą. O załamaniu nerwowym lub kryzysie możemy mówić wtedy, gdy osoba nim dotknięta przestaje sobie radzić z rzeczywistością – na.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty