środa, 14 marca 2018

Operacja biodra forum

Karkonoszach, całymi dniami włóczyłam się z rodziną po górach, robiliśmy min. Operacja- trzaskające biodro? Wykonanie operacji biodra jest często jedyną szansą na odzyskania sprawności i powrót do normalnej codziennej aktywności.


Przez wielu lekarzy operacja biodra jest uważana za największe osiągnięcie poprzedniego stulecia. NFZ, albo za niewielką odpłatnością. Teraz czekam na operacje drugiego biodra. Po dniach wszystko sie zagoiło i moge delikatnie chodzic operowana noga. Jak to w ogóle przebiega?


Moja babcia ma 80lat i będzie miała operacje biodra. Czy długo sie na to czeka? Prosze o opinię osób w podobnym wieku które miały taki zabieg. Mówią, że po endoprotezie noga tak mocno nie boli jak przy Ganzu, czy to prawda? Na ile te dwa zabiegi się różnią?


Nie w sensie techniczny, bo to wiem, ale w odczuciu osoby operowanej. Ból nogi po operacji biodra ~r. Witam miałam wszczepioną endoproteze w listopadzie w ubiegłym roku na prawe biodro. Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi. Wpływ na tę decyzję może mieć również wygląd biodra w trakcie operacji.


Forum Wypróbuj od 1zł. Lekarz z praktyką widzi, jak wygląda kość gąbczasta. Problem z opuchlizną stóp u 43-latki. Od kilku miesięcy bardzo puchną mi stopy, opuchlizna ciągle się powiększa, mam trudności z poruszaniem palcami i zaczynają się. Dzień dobry mam takie pytanie wyszedłem ze szpitala trzy dni temu po operacji biodra endoprotezy i noga mi spuchla od kolana w dul czy to przesilenie czy może coś.


Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum. Ale nikt nie zaproponował mi żadnej rehabilitacji. Od dwóch lat lekarze stwierdzili u mnie zwyrodnienie stawu biodrowego.


Przy ostatnim badaniu i wykonaniu zdjęcia, lekarz dał mi skierowanie do szpitala na wykonanie endoprotezy biodra. Po zarejestrowaniu oczekuję w kolejce. Bardzo się boję ewentualnych skutków lub niepowodzenia operacji.


Operacja biodra forum

Witam Nie tak całkiem dawno byłem u ortopedy, który przepisał mi rehabilitacje na moje biodro. Panią , co do operacji to jesteśmy prawie rówieśnikami bo ja miałem lipca , w tej chwili tygodni po operacji jestem dosyć sprawny , mogę chodzić bez kul ale jednak to biodro jest jeszcze słabsze i utykam , ale sporo ćwiczę wysiłkowo , tzn tyle na ile pozwala biodro bez bólu ,ale samodzielnie wstaję z łóżka bez podpierania się rękoma , podnoszę nogę we wszystkich. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty!


Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy. Dzisiaj jest doba ,czuje się bardzo źle ,boli ją ta operowana noga a dodatkowo miał przetaczana krew,niskie cieśninie.


Mam kilka niepokojacych mnie pytan: -trenuje lyzwiarstwo figurowe, kiedy bede mogla powrocic do treningow i rozciagania sie? Opiekuję się mamą w wieku lat po złamaniu biodra, jaka powinna być rehabilitacja tyg. Chociaż szanse tych powikłań występujących jest mały, ale zdarzają się, zwłaszcza u osób w podeszłym wieku lub osób w złym stanie zdrowia. Porozmawiaj o aktualnych problemach i radościach mieszkańców Trójmiasta. W moim przypadku bóle powodowane były spowodowane nadwyrężeniem więzadeł pachwinowych.


Było nawet podejrzenie o przepuklinę pachwinową. Wielkie dzięki Emilka za ten komentarz! Miałam ogromny problem z moim dziadkiem który przeszedł podobną drogę - też operacja biodra. Jeść za nic nie chciał (przed operacją i tak był już słaby dosyć) a ta operacja go rozłożyła.


Po operacji wymiany stawu biodrowego możesz oczekiwać, że Twój styl życia będzie bardzo podobny do tego sprzed zabiegu – tyle, że bez bólu. Pod wieloma względami masz rację, z tym, że powrót do codziennych aktywności może potrwać dłuższy czas. Objawem zwyrodnienia biodra jest ból w pachwinie i biodrze przy wstawaniu i chodzeniu, często promieniujący do kolana (lub tylko tam odczuwany!), a także utykanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty