wtorek, 1 listopada 2016

Aparat ortodontyczny na dół

Ile kosztuje aparat ortodontyczny na górę, a ile na dół? Niech piszą tylko ci co mają aparat i na prawdę orientują się w cenach. Ruchome aparaty ortodontyczne, które często zakładane są na noc, to rozwiązanie tańsze, które charakteryzuje się zarówno wadami, jak i plusami.


Ich największą zaletą jest to, że nie są tak drogie, jak stałe i można je zdjąć w każdym momencie. Cena aparatu ortodontycznego - rodzaje.

Proces leczenia wad zgryzu jest prostszy u dzieci niż u dorosłych. Od wieku zależeć będzie też dfinalnie ile kosztuje aparat na zęby. Mam kilka pytań, prawdopodobnie bedę zakładać aparat tylko na dolną szczękę bo górna jest w porządku. Po leczeniu aparatem ortodontycznym niezbędne będzie noszenie aparatu retencyjnego (retainera).


Ma on formę przezroczystych nakładek lub drucika przyklejanego do wewnętrznych powierzchni zębów. Koszt aparatu retencyjnego również nie jest mały, dlatego koniecznie trzeba go uwzględnić w planowaniu wydatków na leczenie ortodontyczne. Metoda korygowania wad zgryzu przy pomocy indywidualnie projektowanych i dopasowanych przezroczystych nakładek.


Aparaty typu Clear Aligner.

Leczenie polega na stosowaniu sekwencji szyn (miękka, średnia, twarda) zmienianych co miesiąc. Jeśli na wizytę pójdziesz już ze zdjęciem rentgenowskim, albo w gabinecie do którego idziesz jest rentgen to od razu na pierwszej wizycie zrobią Ci wyciski i na drugiej masz już plan leczenia i separatory jeśli są potrzebne, a na trzeciej masz aparat ;) Z tym, że w międzyczasie musisz wyleczyć zęby, usunąć kamień, no i może. Mam nie długo mieć zakładany aparat ortodontyczny (stały). I mam do wyboru albo zakładać tylko na górę ale wtedy aby było dobrze musiałabym usuną czwórkę (zęba).


Albo nic nie robić tylko założyć na górę i. Twój ortodonta dokładnie dopasuje go do Twoich indywidualnych cech i zastosuje odpowiednią procedurę leczenia. Warto poznać typy i ceny aparatów ortodontycznych. Zakłada się go na zęby stałe. Na dodatek nie domknełabym buzi, po założeniu aparatu na dół, bo moje górne zęby pokrywają w całości dolne, do dziąsła.


Zaproponowała mi, żebym na nowo założyła aparat i ponosiła kolejne lata…. Gdzie tam aparat założyć żeby się pomieścił. Mam mieć na górę, a potem na dół. Do usunięcia jeden z siekaczy na gorze, po lewej stronie. Komplikacje, czyli aparat dół i łuki Parę dni przed piątkową wizytą zauważyłam, że nie jestem w stanie złączyć ze sobą prawych szóstek.


Nie było to w żaden sposób widoczne, ale zęby po prostu wisiały. Tak wyglądają łuki, aparat na górze i.

Zdjęty został lata temu, miałam założony taki pałaczek stabilizator na dół. Obecnie odkleił sie mam wrazenie iz coś tam żle z zębami co robić , wiem że do ortodonty ale co mnie czeka. Obecnie najskuteczniejszym aparatem ortodontycznym, dającym bardzo dobre rezultaty jest tzw. Mogą one być metalowe lub porcelanowe (białe lub przezroczyste). Przyklejanie aparatu jest całkowicie bezbolesne i trwa około godziny (jedna szczęka).


Niestety aparat ortodontyczny nie jest tani, a jeśli myślicie patrząc na tą cenę że to jest dużo, to proszę was, dobrze przemyślcie założenie aparatu! Stosowanie ich efektywnie koryguje niewłaściwy zgryz, kiedy młody pacjent rośnie i rozwija się. Z reguły korygują niewielkie odchylenia zębów.


Poważne i skomplikowane wady zgryzu leczone są głównie aparatami ortodontycznymi stałymi. Witam mam pytanie czy mozna zalozyc aparat na gore i dół dwoch roznych firm. Mam na gorze zalozony aparat damon clear a pani ortodontka zasugerowala ze na dol zalozymy zwykly aparat z gumeczkami zeby bylo taniej a pozniej zmienila zdanie i powiedziala ze jednak zalozymy aparat metalowy samoligaturujacy na dol ale innej firmy niz Damon bo jest troche taniej ta firma to Carier z tego co.


Został mi założony kilka dni temu aparat ortodontyczny na górę i dół natomiast ortodonta dalej nie przedstawiła mi planu leczenia na moje wszelkie pytania nie udziela mi odpowiedzi strasznie się niepokoje bo Pani Bardzo nieprofesjonalnie do mnie podchodzi. Przyznam szczerze, że jest dość ciężko, bo nie mogę jeść praktycznie niczego, co nie jest papką- zęby strasznie bolą przy każdej próbie gryzienia. Moim zdaniem warto jak najszybciej decydować się na aparat ortodontyczny ja miałam problem z krzywymi zębami i przeszkadzało mi to. Dlatego udałam się do odpowiedniego miejsca. Noszę od bardzo długiego czasu aparat ortodontyczny na górny i dolny łuk.


Chce ściągnąć aparat jak najszybciej. Proszę o pilna… Mam lata. Po roku czasu zdjęła mi te druty i chyba za ok. Dla wielu osób aparat ortodontyczny to taka ostatnia deska ratunku. To sposób na pozbycie się nieznośnych kompleksów.


Wiem, co mówię, bo sama zmagałam się z takimi kompleksami przez wiele lat mojego życia. Dopiero na studiach zdecydowałam się na aparat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty