czwartek, 5 kwietnia 2018

Paski wybielające zęby biała perła

W momencie ścisłego kontaktu z zębami nadtlenek karbamidu jest przekształcany w tlen, który usuwa zabrudzony organiczny nalot z zębów, a struktura zębów pozostaje nienaruszona. Czy można wybielić zęby w domu, nie wydając przy tym fortuny i nie niszcząc zębów? Można, a efekty widać gołym okiem… Dodatkowo kilka dobrych rad. Najpierw poczułam, że nie mam nalotu, a zęby pod językiem wydają się przyjemne i czyste.


Potem zobaczyłam efekt wybielania w lusterku. Biała Perła Jakiś czas temu próbowałam właśnie tego specyfiku. Zęby faktycznie rozjaśniły się, a po kolejnych dniach wydawały się coraz bielsze. To aktywny węgiel, który nie tylko szybko wybiela zęby, ale nadaje im olśniewający blask i połysk.


Rozerwij opakowanie i nałóż paski na zęby. Teraz masz – minut dla siebie. Efekt wybielania widoczny jest już po pierwszym zastosowaniu.


Paski wybielające zęby biała perła

Przeprowadzenie pełnej kuracji sprawi, że zęby będą olśniewająco białe. Vitaprodukt jako innowacyjny projekt. Zęby są zdecydowanie bardziej białe i aż mam ochotę się częściej uśmiechać. Jak to przy wybielaniu bywa, zęby mogą być bardziej wrażliwe na gorące i zimne potrawy. Mimo wszystko, kiedy będę potrzebowała wybielenia zębów na specjalną okazję, sięgnę po te paski ponownie.


Paski wybielające zęby na Allegro. Zróżnicowany zbiór ofert, najlepsze ceny i promocje. Wejdź i znajdź to, czego szukasz! Wszędzie Wszystkie kategorie.


Zobacz opis i cenę produktu, skorzystaj z dostępnych rabatów i niskich cen apteki online! W końcu każdy marzy o śnieżnobiałym uśmiechu. Kuracja przywraca zębom efektowną biel. Wybielanie polega na usunięciu zanieczyszczeń osadzonych na szkliwie.


Jest to niezwykle skuteczny preparat wybielający oparty o 3-fazową enzymatyczną formułę wybielającą. Poszłam do apteki nastawiona na biała perłę ale zobaczyłam że są jeszcze te paski i mam dylemat co lepsze. Udało mi się wybielić zęby ale to dzięki. W swojej ofercie posiada także pasty specjalistyczne: dla palaczy oraz pijących kawę i herbatę.


Paski wybielające zęby biała perła

Po zakończeniu procesu wybielania paski należy usunąć i wyczyścić zęby za pomocą dołączonej pasty do zębów. Większość past, zwłaszcza wybielających, dostępnych na rynku oparte jest na zasadzie mechanicznego ścierania nalotu i substancji zawartych w szkliwie. Taki mechanizm wybielania naraża zęby i dziąsła na podrażnienia. Po zdjęciu pasków należy użyć oczyszczającej pasty dołączonej do zestawu, która usunie resztki żelu z powierzchni zębów i wzmocni efekt wybielania.


Pasta zawiera łagodny enzym, który bezinwazyjnie. Muszę przyznać, że mocno mnie zaskoczyły. Zazwyczaj paski są jasne. Otwieram saszetkę, a tam niespodzianka – paski w kolorze czarnym (to oczywiście za sprawą węgla aktywnego)!


W opakowaniu znajdziecie 14. Mam bardzo nadwrażliwe zęby, ale przy użyciu tego preparatu nie odczuwałam żadnego dyskomfortu, być może dzięki temu, że zgodnie z zaleceniem w czasie wybielania zrezygnowałam z picia kawy, hebaty, soków owocowcyh oraz jedzenia jabłek i cytrusów. PASKI WYBIELAJĄCE ZĘBY Zaloguj się, aby. BlanX White Shock Żel Wybielający – aktywowany światłem, bezpieczny środek do wybielania szkliwa. BIAŁA PERŁA paski wybielające.


Produkt stosuje się na własną rękę, jest więc alternatywą dla innych domowych metod wybielania oraz zabiegów stomatologicznych. Pragniesz by Twoje zęby były śnieżnobiałe, a Twój uśmiech zachwycał? Kup go teraz, bez wychodzenia z domu, w internetowej Aptece Melissa i wypróbuj jego działanie!


Darmowa dostawa dla wszystkich zamówień powyżej zł. System wybielający dni -to nowa propozycja z serii biała perła znanej ze specjalistycznych produktów do wybielania zębów w warunkach domowych. Jest to pierwszy na polskim rynku preparat oparty o 3-fazową enzymatyczną formułę wybielającą. System oferuje krótką, kompleksową i skuteczną oraz bardzo wygodną formułę stosowania. Domowe wybielanie zębów jest dzięki nim bardzo proste.


W sklepie Crest Polska znajdziesz też pasty wybielające i płukanki do zębów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty