poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Problemy z oddychaniem na tle nerwowym

Mój problem polega na dusznościach. Tak jak bym siedziała w saunie. Boje się że się uduszę,że umrę. Mam takie myśli przy dusznościach. Wydaje mi się że jest to na tle nerwowym.


Miałam robione badania i wyszły ok. Chodziłam do psychologa pomogło,bo zmniejszyły mi się duszności bo kiedyś miałam częstrze ataki i mocniejsze. W tym kinie mój partner miał kaszel taki duszący i córka przyznała się że trochę się tym zdenerwowała.


Czy takie coś faktycznie może być na tle nerwowym, czy mam zrobić jakieś badania? Dodam że ja od wielu lat zmagam z nerwicą lękową, ale nie spodziewałam się że moją córkę tak szybko to dopadnie (jeżeli to jest to). Mianowicie, jest to problem z oddychaniem ,zlapaniem pelnego odechu. Czesto gdy to nastopi (ostatnio czesto)rowniez ziewam. Czy możliwe są problemy z oddychaniem na tle nerwowym ? Witam, jakiś czas temu pojawiły się u mnie dusznosci.


Generalnie wszystkie badania ok, ale martwi mnie współczynnik pCO który wynosi 22. Na tle nerwowym miewam duszność, która powoduje ból serca i trudności z oddychaniem. Duszność podczas dużego wysiłku fizycznego traktowana jest jako stan normalny i zwykle nie wymaga dalszej diagnostyk.


Duszność bywa różnie opisywana przez pacjentów – jako problemy z oddychaniem, trudności ze złapaniem powietrza. Problemy z oddychaniem mogą mieć wiele przyczyn – od nerwicy. Zapalenie krtani i tchawicy.


U dorosłych choroba objawia się obfitym wydzielaniem śluzu, który zalega w tchawicy, co powoduje duszności nasilające się po położeniu się do łóżka. Cześć mam lat Nie wiem co się ze mną dzieje. Od jakiegoś czasu mam problemy z oddychaniem. Mam różne objawy czuje drżenie ciała, kołatanie ból serca, ucisk w klatce piersiowej, zawroty głowy.


Podczas oddechu czuje że nie mogę nabrać oddechu do końca. Czasami mam problem z oddechem, najczęściej po jedzeniu. Robiłam badania i niczego nie stwierdzono. Mam lat i bardzo mnie to nurtuje, boję się, że mogę się udusić albo jest to na tle nerwowym. Nic mnie nie boli, nie kaszlę, nie palę.


Kiedyś paliłam, czy może to być jakaś przyczyna? Bardzo proszę o odpowiedź. Przeczytaj artykuł 'Nie lekceważ problemów z oddychaniem - jakie objawy powinny skłonić do konsultacji' w czytelni Dbam o Zdrowie. Skuteczne techniki oddechowe na problemy z oddychaniem Choroby, które najczęściej powodują problemy z oddychaniem 1. Poznaj nasze porady i ciekawostki na temat leków, kosmetyków, wyrobów medycznych oraz zdrowego stylu życia. Pomoc w zakresie dostępności.


Kilka dni temu byłem kilka dni poza domem na festiwalu muzycznym świetnie się bawiłem i du. Adres e-mail lub numer telefonu: Hasło: Nie pamiętasz nazwy konta? Co oznaczają problemy z oddychaniem?


Najpierw myśleli, że to alergia, potem że na tle nerwowym, po latach miewam to rzadziej, ale dalej nie jestem pewna jaka jest przyczyna moich duszności. Po wizycie lekarskiej stosuję nebulizację, która od razu poprawia jakość i głebokość branych oddechów. Kłopoty w złapaniu normalnego oddechu to częsta dolegliwość spotykana w czasie ciąży. Od tygodni wieczorami najczęściej, trudno mi się oddycha i czuję jakby lekki bół w klatce piersiowej.


Muszę wtedy oddychać przez usta bo tylko to trochę mi pomaga. Wątpie żeby było to na tle nerwowym, bo nic ostatnio takiego się u mnie nie działo. Jestem gimnazjalistką i niepokoi mnie to trochę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty