poniedziałek, 3 grudnia 2018

Ile czeka się na aparat ortodontyczny

Majkaxp odpowiedział(a) 17. Pół roku temu zakładano mi aparat, więc wszystko jeszcze pamiętam i postaram się wytłumaczyć. Aparat ortodontyczny to fajna sprawa.


Czekanie na leczenie: próchnicy miesiąca, leczenie dentystyczne pod narkozą miesiąca, wizyta u ortodonty miesiąca, proteza akrylowa miesiąca. Na pierwszej wizycie u ortodonty robi się taki odcisk zębów w takiej jakby plastelinie? Jak już się zrobi ten odcisk to ile się czeka na wykonanie takiego aparatu?


A co to jest ta separacja? To ile się czeka na aparat stały od momentu wycisków zależy od dwóch ludzi. Po pierwsze od lekarza ortodonty.


Tobie odciski zebow i skieruje na wykonanie zdjecia (ja musialam udac sie w tym celu do oddzielnego gabinetu, byc moze Twoja ortodontka zrobi to na miejscu). Te drugie nie są przyklejane do zębów, więc można je wyjmować np. W warszawie czeka sie lata, na pocieszenie. We wszystkich przychodniach bez wyjątków.


Obecnie mam na górze i na dole aparat ortodontyczny, ale zamiast efektów jest gorzej. Mam lat i cofnięty ząb (trójkę górną). Cztery lata temu miałam pierwszy zabieg chirurgiczny przyklejenia guzika i zamka, w celu ściągnięcia zęba. Później były kolejne zabiegi polegające na odłączeniu zęba od kości.


Jestem już za stara na aparat (miałam chyba lata). Lekarz konkretny, ja gotowa do dzialania. Pacjenci, którzy zakwalifikowali się do leczenia stwierdzonych wad zgryzu aparatem ortodontycznym, często pytają, ile czasu nosi się aparat na zęby.


To pytanie jest uzasadnione, bo przez cały okres leczenia pacjenci muszą pamiętać o wielu zaleceniach. Dowiedz się, ile czasu nosi się aparat ortodontyczny. Minimalny czas leczenia. Jest to dość długo, ale zwróć uwagę na to, że zęby przemieszczają się bardzo powoli.


To naprawdę musi potrwać. Niestety na aparat ortodontyczny na NFZ czeka się dość długo. W zależności od miejscowości, kolejka wynosi od kilku miesięcy do nawet kilku lat. Dobrze więc, jest jeśli od wczesnych lat dziecko znajduje się pod opieką stomatologiczną.


Pozwala to na profilaktykę wad zgryzu, a jeśli. Ruchome aparaty ortodontyczne, które często zakładane są na noc, to rozwiązanie tańsze, które charakteryzuje się zarówno wadami, jak i plusami. Ich największą zaletą jest to, że nie są tak drogie, jak stałe i można je zdjąć w każdym momencie. Wstydzisz się uśmiechać, bo masz krzywe zęby?


W takim przypadku warto założyć aparat ortodontyczny. Sprawdź, ile kosztuje aparat ortodontyczny. Przedstawiamy cenę orientacyjną aparatu na zęby, który usunie wadę zgryzu psującą piękny uśmiech. Otóz mam zamiar zalozyc sobie aparat na zeby (mój najwiekszy kompleks). Niemczech i mam juz lat, czyli aparat nie.


Jeśli zdecydujesz się na aparat metalowy, jego cena wyniesie ok. Przy wyborze aparatu metalowego z zamkami samoligurującymi, koszt wzrośnie do ok. Kosmetyczny aparat ortodontyczny to koszt ok. Ceny, jakie podaję obowiązują w. Moim zdaniem warto jak najszybciej decydować się na aparat ortodontyczny ja miałam problem z krzywymi zębami i przeszkadzało mi to.


Dlatego udałam się do odpowiedniego miejsca. Na każdej wizycie dopytywałam „jak mi idzie” i „ile jeszcze”, ale nie uzyskiwałam odpowiedzi, więc po jakimś czasie po prostu dałam za wygraną i przestałam pytać. Odkąd założyłam aparat na zęby używałam zielonej.


Leczenie ortodontyczne przeciętnie trwa lata. Jak długo trwa leczenie aparatem stałym? Czas leczenia dla każdego jest indywidualny uwarunkowany przede wszystkim rodzajem wady zgryzu.


Należy pamiętać iż leczenie u osoby dorosłej na ogół trwa dłużej. Jedzenie nie zostaje na aparacie? Skąd wzięłam kasę na aparat ortodontyczny?


Co prawda długo zbierałam się do założenia aparatu, jednak pewną sytuację potraktowałam jak znak z nieba. Pewnego dnia dostałam mailowe powiadomienie, że czeka na mnie zwrot nadpłaconego podatku jeszcze z czasów mojej pracy w Anglii. To było niespełna tysięcy złociszy.


Dziś charakterystyczne aparaty na zęby noszą wszyscy - dzieci i dorośli, aktorzy, piosenkarze, prezenterzy telewizyjni, biznesmeni. Ile zaplacias za aparat? Na skorygowanie wady zgryzu nigdy nie jest za późno. Re: Czekamy na aparat ortodontyczny… O rany, w życiu bym nie uwierzyła, jaki to ma sens, kto to wymyślił, jak dziecko nie ma problemu to już trzeba zapisać bo jak problem się pojawi to się człowiek nie doczeka aparatu i wada pogłębiona!


Zaproponowała mi, żebym na nowo założyła aparat i ponosiła kolejne lata….

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty