wtorek, 22 marca 2016

Zgniły zab

Właśnie wróciłam ze szpitala. Bez leków przeciwbólowych i przeciwzapalnych nie da się żyć. Zgniły, ząb - pobierz to za darmo Zbiory Obrazów w kilka sekund. Członkostwo niewymagane.


Podejmowane były starania żeby go ocalić. Niestety z zęba wydobywa się krew pomieszana z ropą. Zwlekam z tym od około roku ( strach przed dłutowaniem itd). Jeżeli chciesz wiedzieć więcej w temacie zgniły ząb, wybierz jeden z artykułów: Zęby ósemki – kłopotliwe zęby mądrości.


Choć zęby mądrości brzmią dumnie to jednak dla wielu osób są prawdziwą zmorą. Często sprawiają wiele kłopotów takich jak migreny, stany zapalne czy opuchlizny. A tak niewiele trzeba, by z małego zakażenia w zębie lub wokół niego rozwinął się. Odpowiedź od Janusz Terlecki: Zdarza się , że ząb pod koroną po długim okresie użytkowania łamie się, dotyczy to zwłaszcza zębów po leczeniu endodontycznym (kanałowym), często jest możliwa naprawa złamania i założenia nowej koron.


Ból martwego zęba – czy to możliwe? Ząb sam z siebie nie boli, gdyż jest martwy, a ból wynika z podrażnienia tkanek okołowierzchołkowych zęba i otaczających go tkanek ozębnej. Co to jest zgorzel zęba?


Zgorzel miazgi zęba to stan, w którym dochodzi do rozpadu gnilnego obumarłej miazgi zęba. Miazga zęba może obumrzeć w wyniku ostrego zakażenia, przewlekłego lub urazu (po uderzeniu – dotyczy raczej przednich zębów). Pierwszy sen snlyo mi sie ze szlam i zatakowalo mnie chmara szerszeni lataly mi nad głową. Kiedy sie odgonilam byly powbijane w moje cialo cala bylam nafaszerowana nimi tylko odbyty bylo widać. Drugi to ze slyszlam i poswiate duchow jak robily uuuuu nalecialy nade mna i wchodzily we mnie a ja czulam dreszcze i krzyczalam i sie obudzilam.


Trzeci sen to ze wyjelam sobie zdrowy zab a jak. Neikompetentny dentysta przez lata nie był w stanie zdiagnozować choroby swojej pacjentki. W efekcie kobiecie zaczęły gnić dziąsła, a jej zdeformowane zęby wyglądają teraz jak wampirze kły. Po paru próbach leczenia ząb został usunięty, bo korzeń był dosłownie zgniły. Jakbym od razu go usunęła, to zaoszczędziłabym wielu nieprzespanych nocy, nie wspominając już o świństwach, jakie wtedy brałam aby to wyleczyć!


Dokładnie przeleczony zab nie bedzie zródłem infekcji. Poza tym czy koronę miałaś osadzoną na własnym zębie czy na sztyfcie, bo to różnica. A jeżeli na sztyfcie to czy wypadł cały sztyft czy tylko korona.


A pytałaś się lekarza konkretnie jakie są szanse na uratowanie zęba? Ból zęba z plombą może dziwić. Generalnie po usunięciu chorobowo zmienionej tkanki zęba i założeniu wypełnienia, ból nie powinien się już pojawiać. Czasem jednak okazuje się, że jest. Bylo to tak, ze nie moglam wytrzymac z bolu, bardzo mnie bolal ten zab , byl wrazliwy, potem dziaslo, i wszystko razem!


POszlam do normalnego dentysty, diagnoza-nadaje sie do. Apektomia - amputacja szczytu korzenia zęba BTL Stomatologia. Unsubscribe from BTL Stomatologia? Kto potrzebuje dentysty i znieczulenia, kiedy ma się znajomych z kombinerkami. To video zostało nagrane w Coober Pedy w sercu Australii.


Mężczyzna o imieniu Greg narzekał na problemy z. Na zdjeciu rentgenowskim widac bylo zdrowe, wypelnione korzenie ( zab byl leczony kanalowo), a w okolicach korony cien wskazujacy na nieprawidlowosci. Lekarz wykonal test pukany (jesli tak sie to nazywa) i gdy stukna w zeba bolalo. Mimo to wyslal mnie do domu i kazal przyjsc gdyby nie bylo poprawy. Mam dużo ubytków w zębach.


Nie jestem w stanie ich wszystkich wyleczyć. Grozi mojemu nienarodzonemu dziecku? Czy taki ząb może zagrażać ciąży? Jestem w tygodniu ciaży. To, że w twoim zębie jest ogromny ubytek wcale nie znaczy, że musisz go usuwać!


Dobry dentysta uratuje od usunięcia i naprawi nawet bardzo zniszczone zęby (oczywiście są pewne granice) – słowem kluczem jest tutaj: odbudowa zęba. Wielka księga wszystkich snów. Sprawdź Sennik i przeczytaj jego znaczenie a dowiesz się co oznaczał. Sny zazwyczaj mają jakiś określony cel, sprawdź go teraz.


Cechy i opcje: żywi przeciwnicy, pokoje gier, rankingi, rozbudowane statystyki, profile, kontakty, prywatne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty