czwartek, 24 marca 2016

Na co śnią się zęby

Jeśli we śnie czyścisz zęby, oznacza to, że trudzisz się dla innych. Kiedy dłużnik śni, że wypada mu ząb, odda swoje długi. Gdy we śnie wszystkie zęby wypadają na raz, dom zrobi się z jakiegoś powodu pusty.


Jeśli rosną Ci zęby o różnej wielkości, kłótnia w domu, niezgoda. Co to znaczy jak śnią się zęby?

Sennik - aparat na zęby. Aparat ortodontyczny, który widzimy we śnie, symbolizuje zazwyczaj konieczność naprawienia czegoś w swoim życiu. Tu jednak również sporo zależy od kontekstu. Nosić aparat na zębach we śnie – uważaj na to, co mówisz, bo wszystkie twoje słowa mogą zostać kiedyś wykorzystane przeciw tobie.


Niemniej jednak nasz sennik mówi, że interpretacja snu o zębach zależy od tego w jaki sposób śnią się zęby. Razem trwają około 1minut, co na całe życie daje lat marzeń sennych. Małe dzieci śnią o wiele więcej, bo przez połowę swojego snu.

Niemowlaki śnią nawet przez godzin dziennie. Wszystko zależy od sytuacji, w jakiej widzimy zęby, bądź od tego, co dzieje się z nimi we śnie. Nie bez znaczenia jest też sytuacja życiowa w jakiej się znajdujemy.


Ci się, że wypadły wszystkie Twoje zęby – w wielu sennikach uznawane jest to za ciężką chorobę lub nadchodzący wypadek, lepiej w najbliższym czasie unikać. Odczuwana frustracja oraz złość. Mogą oznaczać jakąś stratę. Postaraj się więc zachować szczególną ostrożność. Co znaczy, jeśli śni mi się kot albo pies?


W twoim śnie pojawił się pies lub kot? Sprawdź w senniku Polki. Pozycje kobiet podczas snu. Niechlubna opinia na temat znaczenia snu o zębach zawdzięcza swe początki ogólnemu wyobrażeniu, że oznaczają one choroby, a w najgorszym wypadku nawet śmierć. Prawdopodobnie wiąże się to z realiami dawnych czasów, gdy nie było powszechnego dostępu do stomatologów, co przekładało się na bardzo niskim poziom dbania o higienę jamy ustnej.


I nie śnią mi się bolące zęby, tylko wypadające: jeden, kilka na raz, cała szczęka. Ostatnio mi się śnił przedni ząb: obudziłam się i wystraszyłam. Na szczęscie śniło mi sie, że dentysta go wprawił i był jak nowy.

Poszłam na neta wyszło że kobieta bardzo bliska. Gdy śni Ci się, że wypadają Ci wszystkie zęby – to bardzo zły omen. Widziałeś we śnie wypadające lub zepsute zęby? A może śnił ci się zdrowy lub złamany ząb?


Zęby śnią się nam bardzo często. Dowiedz się, jakie jest znaczenie snów o zębach i jak takie sny interpretuje sennik! Oszacowano, że wypadające zęby śnią się każdemu człowiekowi minimum raz w życiu! Wypadające zęby są bardzo częstym koszmarem. Spróchniały ząb jest znakiem choroby fizycznej, ale również przemęczenia psychicznego oraz niezbyt dobrego stanu uczuciowego.


Jeśli śni Ci się spróchniały, chory ząb, warto zadbać bardziej o siebie, pozwolić sobie na chwilę przyjemności, odpoczynku i wytchnienia. Gdy we śnie pojawiają się zęby- zawsze wiemy, że mają one ukryte znaczenie i że przyśniły się nam nie przez przypadek. Najczęściej jednak są to zęby naturalne. A co, jeśli śnią nam się zęby sztuczne?


Czy one również mają swoje ukryte znaczenie? Od tego czasu panicznie bałam się dentystów i nie chodziłam do żadnego przez jakieś lat. Nietrudno sobie wyobrazić, ze po jakimś czasie zaczęły psuć mi się zęby a ja nie mogłam. Dlatego też zęby widziane we śnie mogą oznaczać dojrzałość psychiczną, którą cechuje się osoba śniąca.


Może się za taką uważać sama lub rolę taką narzuca jej środowisko ją otaczające. Jest to dobry znak, ponieważ osoby takie uznawane są za godne zaufania i za takie, którym można ufać i na nich polegać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty