wtorek, 11 września 2018

Snilo mi sie wypadajace zeby

Odczuwana frustracja oraz złość. Mogą oznaczać jakąś stratę. Postaraj się więc zachować szczególną ostrożność. Pierwszy sen snlyo mi sie ze szlam i zatakowalo mnie chmara szerszeni lataly mi nad głową.


Kiedy sie odgonilam byly powbijane w moje cialo cala bylam nafaszerowana nimi tylko odbyty bylo widać. Drugi to ze slyszlam i poswiate duchow jak robily uuuuu nalecialy nade mna i wchodzily we mnie a ja czulam dreszcze i krzyczalam i sie obudzilam. Trzeci sen to ze wyjelam sobie zdrowy zab a jak. Zęby - sennik wspomina o nich często, w końcu niemal każdy człowiek choć raz śnił o zębach.


To jednak, co znaczy taki sen, zależy, według senników, przede wszystkim od kontekstu, w jakim widzisz zęby we śnie. Mnie rowniez snilo sie , ze wypadly mi zeby , spr. Ból zębów sięga początków ludzkości.


Już w starożytności próbowano dokonywać interwencji dentystycznych przy pomocy przedziwnych narzędzi. Całe stulecia działalność stomatologiczna ograniczała się jedynie do wyrywania zębów. Na koncu snilo mi sie ze tata kupil mi proteze (pomimo to ze mam lat i wszytkie zdrowe zeby) ktora mi wypadla i sie polamala.


Zęby – zwłaszcza zdrowe - uznawane są za symbol witalności, siły fizycznej, zdrowia i dobrego samopoczucia. Sennik: zęby wypadające. Ich utrata we śnie może wiązać się z podświadomym lękiem o stan własnego zdrowia, a także być sygnałem, że warto się nim zainteresować. Zęby we śnie symbolizują witalność i pewność siebie, mogą także wróżyć nieszczęście. Dzis w nocy snilo mi sie , ze podczas spaceru poczulam ruszjace sie zeby.


Snilo mi sie ze wypadaja mi zeby. Wyciagalam je nie czujac bolu Ale czulam czulam nieprzyjemne uczucie i dziwny odglos odrywania sie ich od dziasel. Nigdy jeszcze nie snilo mi cos takiego. Podczas tej ucieczki przejezdzalam jezykiem po zebach i czulam, ze nie mam w nich plomb.


Pozniej widzialam te zepsute zeby i ciagle ich dotylalam, az w koncu obudzilam sie z przerazenia aby sprawdzic czy moje zeby sa cale. Negatywne znaczenie mają natomiast sny o złamanych czy zepsutych zębach. Gdy we śnie pojawiają się zęby- zawsze wiemy, że mają one ukryte znaczenie i że przyśniły się nam nie przez przypadek. Najczęściej jednak są to zęby naturalne. A co, jeśli śnią nam się zęby sztuczne?


Czy one również mają swoje ukryte znaczenie? Zęby sztuczne – znaczenie snu Ząb, nie ważne, czy naturalny, czy sztuczny- ma swoje ukryte znaczenie. Wczoraj mialam sen, snilo mi sie ze wypadly mi dwa zeby. Jakos zbytnio nie przejelabym sie tym gdyby ba.


Męczy mnie od pewnego czasu, wciąż ten sam sen. Bardzo bolą mnie zęby, czuje jak szczeka sama mi sie zaciska, ja z całej siły staram się ją otwierać, ponieważ mam uczucie, że kiedy zęby zacisną mi się z ogromną siłą, to połamią sie i wypadną. Według sennika online jeśli widzisz we śnie zdrowe, białe zęby to spodziewaj się powodzenia i zdrowia. Sen, w którym znana Ci osoba ma białe zdrowe zęby zapowiada dobrobyt i dobrą kondycję dla tej właśnie osoby. Wydawało mi sie nawet że to jeszcze mleczne zęby.


Dentysta nie mial fotela i położył mnie na dwóch pufach. Nagle wyrwał mi zęba , nie bolało, chyba bylo troche krwi ale. Sen o wypadających włosach oznacza strach przed starością lub nadmierne przywiązanie do naszego wyglądu. Prawdopodobnie pojawiły się w naszym umyśle lęki związane z jego zmianą czy też utraceniem atrakcyjności. Ze wzgledu ze moj maz jest stomatologiem mysle ze cos Ci moge powiedziec na ten temat.


Musisz isc do dentysty i zapytac sie o szyne ochoronna na zeby , taki jakby plastikowy aparacik. Mi z miesiąc temy się śniło , że wszystkie zęby mi się ruszają. Od tamtego momentu ciągle mi się snią zęby raz że się kruszą innym razem że wypadają a jeszcze innym że sama je wyciągam.


W moim senniku pisze , że chwiejące się zęby to przykre wiadomości od krewnych a stracic je to kłopoty w załatwianiu spraw. Witam wypadajace zeby to nie jest dobry symbol, moze oznaczac jakies nieszczescia, straty, bedziesz chciala walczyc o swoje szczescie, ale bedziesz to robila nieudolnie, nie da sie juz zmienic pewnej sytuacji, szczegolnie zepsute zeby ostrzegaja przed porazka. Wypadajace zeby nigdy nie wrozyly mi nic dobrego a snilo mi siecos takiego kilka razy w zyciu i zawsze oznaczalo to klopoty wysłany przez: 06. Nawet sie cieszylam ze trojki mi juz wychodza. Byly piekne biale i zdrowe.


Po kolei się wykruszyły i wypadły , ale ja sie nie przejełam bardzo , śmiałam sie i uśmiechałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty