poniedziałek, 3 września 2018

Aparat na zeby na noc

Wasze dzieci noszą aparat ortodontyczny ruchomy to czy mają go zakładać na noc? Niestety coraz częściej spotykam się z opinią, że zakładanie aparatu na noc jest bez sensu ponieważ szczęka wtedy opada i aparat nie spełnia swojej funkcji. Czy aparat na zęby zakładany na noc się opłaca? Hej :D Duuuużo się naczytalam o tym, że takie wyjmowane aparaty pomagają tylko dzieciom, a lepsze efekty daje aparat stały.


Ja mam lat - ale - nie mam bardzo krzywych zębów. Wielu wad nie można nimi skorygować.

Trzeba umówić się na wizytę do ortodonty, który powie Pani, czy w Pani przypadku można zastosować leczenia aparatem wyjmowanym. Ile kosztuje aparat na zęby na noc, ruchomy. Niewątpliwą zaletą tego rozwiązania jest fakt, iż w każdej chwili, możemy wyjąć go z jamy ustnej.


Ułatwia to spożywanie pokarmów oraz dbanie o higienę. Aparat ruchomy, ma swoje wady i zalety. Dużą zaletą jest również, to że ich cena nie jest tak wygórowana, jak aparatów stałych. Każdy z nas chce mieć zdrowe i proste zęby, dlatego aparaty ortodontyczne stały się obecnie bardzo powszechne.


Oprócz tradycyjnego stałego aparatu na zęby istnieje również aparat ruchomy - zakładany głównie na noc.

Po zakończonym okresie leczenia, aparat ortodontyczny jest zdejmowany i pacjent dostaje tzw. Tylko aparat ortodontyczny stały działa godziny na dobę. W ciągu dnia nosimy go co najmniej godzin i stopniowo wydłużamy czas noszenia aparatu ruchomego.


Pierwsze efekty obserwujemy już po dwóch miesiącach. Wszędzie Wszystkie kategorie. CZARNA PASTA DO ZĘBÓW syberyjska NOC POLARNA HIT!


Poważniejsze wady wymagają zastosowania aparatów stałych. Ta klasa aparatów dedykowana jest głównie dla dzieci, natomiast rzadko – jedynie w przypadku mało skomplikowanych wad – stosowana u dorosłych. Zgadzam się z poprzedniczkami. Nosiłam go jakieś 2-lata kiedy miałam naście lat i pomógł mi niewiele.


Otóż mam krzywe zeby na dole, wygląda to tak ze jest ich chyba za duzo i nie mieszczą sie w równym rządku. Zastanawiam się nad wyrwaniem jednego zęba, ale obawiam się ze samoistnie się nie wyrównają, a nie chce tez nosic przez np rok aparatu na stałe. Jako dziecko nosiłam aparat na górne zeby taki z drucikami ale wyjmowalny. Pierwszy aparat nosiłam w podstawówce - ruchomy, który zakładałam na noc. Było to lat temu i nie wytrwałam.


Albo była to kwestia kiepskiego aparatu albo ortodonty i regulacji aparatu. Po latach trafiłam na dentystkę, kt. Istnieją również przezroczyste aparaty retencyjne w postaci nakładek na zęby.

Z reguły zakładane są one na noc. Okres noszenia tego typu aparatów to niezwykle indywidualna sprawa. Jednak czasami, gdy chcemy utrzymać proste zęby, musimy zdecydować się na aparat retencyjny stały, który będziemy musieli zakładać do końca życia. Zaproponowała mi, żebym na nowo założyła aparat i ponosiła kolejne lata…. Nosi się je zwykle do roku życia, czyli wtedy gdy wyrosły tylko zęby mleczne lub pojawiają się mleczne i stałe (uzębienie mieszane).


Takie aparaty powinny być zakładane codziennie na noc oraz na kilka godzin w ciągu dnia. Podczas leczenia zgrzytania zębami stosuje się jedną nakładkę na dolną szczękę – dwie powodują zbyt duży dyskomfort. Nakładkę na zęby nosi się zazwyczaj 3-miesięcy, a przed założeniem należy ją indywidualnie wyprofilować.


W tym celu chłodzi się w miseczce wrzątek do 70° i wkłada do niej szynę na maksymalnie sekund. Temat: aparat na zęby na noc. Poniżej znajdziesz najnowsze informacje na temat aparat na zęby na noc. Wszystkie dostępne materiały o aparat na zęby na noc uszeregowane zostały od najnowszych do najstarszych. Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.


Pojedyncza nakładka zgryzowa na bruksizm Nakładka ochronna przeciwko zgrzytaniu zębami. Przez Gość mala krzywa,. Bruksizm to patologiczne schorzenie polegające na mimowolnym, nawykowym i niekontrolowanym zaciskaniu i zgrzytaniu zębami. W trakcie takiego zgrzytania siła, z jaką zęby naciskają na swoje powierzchnie, jest nawet do razy większa niż ta, jakiej używamy podczas przeżuwania jedzenia. Ale uwaga: pacjent, który wybiera aparat estetyczny, powinien pamiętać, że na początku to wygląda super, jeśli jednak nie zadba o higienę, na zamkach zacznie zbierać się osad i efekt.


Po zdjęciu kupiłam sobie jeszcze taki dodatkowy apart ruchomy na noc za który zapłaciłam 400zł, no i teraz od lat mam ten drucik pod zębami, na wizyte teraz chodze razy w roku i płace 100zł. Są to aparaty ortopedyczno - czynnościowe, którymi osiąga się doskonałe rezultaty leczenia dzieci, gdyż nie tylko poprawiają ustawienie zębów, ale wpływają na rozwój całego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty