czwartek, 30 listopada 2017

Zęby przed i po noszeniu aparatu

Ja nawet przez moment nie wstydziłam się mojego aparatu. Przed jego założeniem obawiałam się wielu rzeczy – bólu, niedogodności, długiego okresu leczenia i oczywiście wydatków (założyłam aparat w momencie największego kryzysu finansowego po porzuceniu etatu). ABC aparatu ortodontycznego,zdjecia przed i po.


Witajcie moi Drodzy,dzisiaj wreszcie nadszedl ten dzien kiedy moge Wam pokazac efekty mojego noszenia aparatu ortodontycznego :). Jak usunąć szparę pomiędzy zębami po noszeniu aparatu? Jestem w szoku, przed noszeniem aparatu już na samym początku nie miałam żadnej szpary, nie widzialam jej przez lata bo była podlanatym aparatem na stałe.

Dzwoniłam do lekarza to powiedział założymy gumeczki. Jak to jest mieć aparat na zęby? Czy ściąganie aparatu ortodontycznego boli? Jak aparat ortodontyczny prostuje zęby? Zapraszam na długi filmik z mnóstwem zdjęć i moją historią 5. Okres noszenia aparatu Raz na wozie raz pod wozem jak to się mówi.


Moje zęby miały serdecznie dosyć tego rozpychania i ściskania ich, bolały, ale jest to ból naprawdę do przeżycia! Jak się okazuje, zupełnie niesłusznie. Nawet w trakcie początkowego etapu leczenia można jeść urozmaicone posiłki, jednak nie w takiej postaci jak dotychczas.

Gdy zęby bolą, a taki stan utrzymuje się najczęściej dwa do trzech dni po założeniu aparatu lub jego aktywacji podczas wizyty kontrolnej, gryzienie nie wchodzi w grę. Drodzy czytelnicy, jesteśmy ciekawi, co Wy sądzicie, porównując wygląd twarzy Magdy przed i po noszeniu aparatu. Czy faktycznie nastąpiła zmiana? A jeśli tak, to czy Waszym zdaniem jest to zmiana na gorsze? Podzielcie się swoimi opiniami.


Dziś nie dziwi nikogo noszenie stałego aparatu ortodontycznego, także przez dorosłych. Polsce takie aparaty, ich popularność wyraźnie wzrosła. Po zdjęciu aparatu ortodontycznego,.


Dzięki noszeniu aparatu ortodontycznego możliwa jest korekcja krzywego zgryzu i uzyskanie - tak dzisiaj pożądanego - ładnego uśmiechu. Jednym z najważniejszych elementów tego urządzenia są zamki, które nakleja się na zęby. Czy noszenie aparatu ortodontycznego ma wpływ na ciążę? Nie, aparat ortodontyczny w żaden sposób nie wpływa na przebieg ciąży.


Mimo wszystko radzimy poinformować lekarza prowadzącego o stosowanym leczeniu ortodontycznym. Czy po zdjęciu aparatu ortodontycznego pozostają na zębach ślady po zamkach? Ale na taki luksus pozwolić sobie nie mogę, więc przełykam ślinę i uśmiecham się na przekór wszystkiemu.


Wciąż mi jakoś dziwnie, uśmiechając się i pokazując zęby, ale ćwiczę przed lustrem, by po zdjęciu aparatu za roku, nie ukrywać uśmiechu przed światem, który ukrywałam tyle lat #128578; To dopiero pół roku. Po pierwsze od lekarza ortodonty. Dlatego, że to właśnie on dokonuje analizy modeli i zdjęć cefalometrycznych, na podstawie których określa plan leczenia.

Po drugie od pacjenta i jego gotowości do noszenia aparatu. Zęby muszą być wszystkie zdrowe lub wyleczone, a higiena jamy ustnej perfekcyjna. Jeżeli przed założeniem aparatu ortodontycznego u Ortodonty Wrocław wszystkie zęby są wyleczone przez stomatologa Wrocław, a w czasie noszenia aparatu ortodontycznego bardzo dokładnie dbamy o zęby i myjemy je po każdym posiłku, łącznie ze szczotkowaniem aparatu ortodontycznego, używaniem irygatora wodnego, nitkowaniem zębów i. Czasami zapominam o nim na noc i też nic się nie dzieje, ale staram się raczej nosić, ze strachu że zęby mi się znowu skrzywią, szczególnie jedynki.


Aparaty retencyjne na górny łuk to specjalnie wykonana akrylowa płytka retencyjna z cienkim łukiem przytrzymującym zęby przednie lub pozycjoner, czyli cienka przezroczysta szyna obejmująca zęby. Przez pierwsze tygodni do miesięcy nosi się je niemal przez całą dobę, a przez kolejne 2-lata zwykle już tylko na noc. Na co nam proste zęby, jeśli mają się popsuć przez nieodpowiednią higienę. Zdjęcie aparatu ortodontycznego i leczenie retencyjne. Ostatnim etapem prostowania zębów jest retencja, czyli utrwalenie efektów.


W tym celu stosuje się dodatkowe aparaty retencyjne, które należy nosić po zakończonym leczeniu. Prawidłowo ustawione zęby stanowią wsparcie dla tkanek miękkich, jak również powodują wygładzenie skóry. Jak działa aparat ortodontyczny?


Przed rozpoczęciem leczenia ortodontycznego wiele osób zastanawia się, jak szybko widać efekty noszenia aparatu ortodontycznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty