poniedziałek, 3 lipca 2017

Snily mi sie zeby

Snily mi sie czarne zeby odrastal. Na koncu snilo mi sie ze tata kupil mi proteze (pomimo to ze mam lat i wszytkie zdrowe zeby) ktora mi wypadla i sie polamala. Wielokrotnie słyszałam, że zęby we śnie nie wróżą nic dobrego. Ja akurat w przesłania snów raczej nie wierzę, no ale może faktycznie coś w tym jednak jest.


Dzis w nocy snilo mi sie , ze podczas spaceru poczulam ruszjace sie zeby.

Wyciagalam je nie czujac bolu Ale czulam czulam nieprzyjemne uczucie i dziwny odglos odrywania sie ich od dziasel. Nigdy jeszcze nie snilo mi cos takiego. Mnie rowniez snilo sie , ze wypadly mi zeby , spr.


Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy. JAK ZROBIĆ ŻEBY NIE ŚNIŁY MI SIE TE Ż. Cały czas śni mi się że wskakuje do zjezdzalni takie jak w nemo w dabrowie g. Wychodze cala zakrwawiona i upadam do wody.

Otworzyl usta a tam po lewej stronie szczeki na gorze mial trzy albo cztery cienki zeby wyrastajace z jakby dodatkowego dzasla, zeby nie byly zepsute. Witam mój sen był bardzo dziwny na dolnej szczence po lewej stronie wypadaly mi żeby naliczylam ich aż niewiem co to oznacza. Dawno mi się żeby nie snily Odpowiedz. Oceniono raz Dzisiaj śniły mi się wypadające zęby, bardzo sie przestraszyłam. Na dole wypadły mi zeby, nie krwawiły i były.


Postanowilam nadziac je na szpilki zeby juz nie odżyly widzialam jak sie wija i nie przekonywało mnie ze to. Sniło Wam sie cos dzisiejszej nocy? Snilo mi sie , ze wypadly mi wszystkie zeby. Dbalam o niego, dawalam mleko.


A później nagle pojawil sie niby ze schroniska drugi kot. I gdy chcialam zeby sie poznaly ten ze schroniska rzucił sie na tego malego i wbil mu zeby w kark, tak ze nie dalo sie go odciagnac. U mnie niestety sen stal sie jawa.


Obudzilam sie z placzem i nie moglam zasnac. Z rana pojechalismy na usg werdykt: 10tydzien ciazy serce sie poddalo jak mi przykro. Moj aniolek jest teraz w niebie. Mi sie dwa razy tak przysnilo.

I poronilam w tygodniu ciazy. Myslalam, ze te dwa sny sa odbiciem moich niepewnosci, a jednak okazaly. Morozowski i Sekielski a potem przyszedl tez Lis i jakos tak mnie wkurzal swoim wywyzszaniem sie. Z Morozowskim bylam na Ty ;).


Potem nagle stwierdzilam ze maz za dlugo jest z dzieckiem i jadac do nich zadzwonilam z prosba zeby podal malemu Plantex. Nikt nie lubi snów, w których widzi, że jego zęby ruszają się. Należą one do tej kategorii, która potrafi wywrzeć w pamięci ogromne piętno.


Przez cały dzień obraz ze snu przewija się w naszej wyobraźni. I zawsze powoduje pewien stan napięcia. Czy jednak rzeczywiście mamy się czego obawiać? Czy może jednak niekoniecznie?


Ze wzgledu ze moj maz jest stomatologiem mysle ze cos Ci moge powiedziec na ten temat. Musisz isc do dentysty i zapytac sie o szyne ochoronna na zeby , taki jakby plastikowy aparacik. To byla jakby klinika dusz. Bylo tam ich mnostwo,byli tez jacys lekarze. Wszystkie te dusze byly smutne,zagubione.


Mnie takze zachcialo sie tam plakac. Zauwazylam pewne dwie mlode dziewczyny. Zapytalam co im sie stalo. Zaczely mi opowiadac,ze nie wiedza jak sie tutaj znalazly.


Podaje numery LOTTO, ktore mi sie snily Zgłoś do moderatora. Obserwuj wątek Następna wiadomo. Wypadające zęby - oznacza duże problemy, często finansowe, w niektórych przypadkach oznacza śmierć kogoś bliskiego. Sztuczne zęby - ostrzeżenie, by nie zwracać zbyt.


W serwisie Gazetakrakowska. Czasem choroby zębów wywołują czynniki zupełnie od nas niezależne, czasem zaś (i tak zdarza się najczęściej) zęby psują się na nasze własne życzenie. Na tej stronie sprawdzisz, czy pisownia żeby jest poprawna.


Popularne zapytania prowadzące do tej strony: jak się pisze żeby, poprawna pisownia żeby. Zęby psują się z różnych powodów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty