piątek, 28 lipca 2017

Aparat ortodontyczny wypadł drut

Aparat ortodontyczny wypadł drut

I jadlam i mi sie wyunal z niego drut ,I nwm jak mam go wlozyc? Moge sama czy musze jechac do. No to widzę że nie jestem sama. Mi też (przedwczoraj) wypadł drut z ostatniego zamka a właściwie z pierścienia, tam gdzie była umocowana jego końcówka.


Aparaty ortodontyczne korygują problemy związane z zębami i szczękami, a są nimi m. Aby sprawdzić stan uzębienia niezbędna jest diagnoza, którą przeprowadzi lekarz ortodonta. Ubytki próchnicowe a aparaty ortodontyczne. Zdecydowanie najczęstszym powikłaniem stosowania aparatów ortodontycznych są zmiany próchnicowe w postaci ubytków.


Jak wynika z obserwacji, najbardziej sprzyjającymi powstawaniu tego typu zmian, są aparaty stałe cienkołukowe. Wczoraj byłam u ortodonty,ponieważ wypadł mi drut z zamka. Dzien dobry, od miesiecy mam staly aparat ortodontyczny. Kolejna to pierscien po miesiacach.


Pierwsza awarie po dniach kiedy odpadl mi zamek. Po miesiacach od zalozenia odkleil mi sie kolejny zamek co wiazalo sie z kolejnym stresem i kosztem. Zamek zostal doklejony dni temu i dzis znow sie odkleil.


Aparat ortodontyczny jest szansą na uzyskanie prawidłowego ułożenia zębów. By utrwalić efekty leczenia ortodontycznego, które zazwyczaj zajmuje około dwóch lat, po jego zdjęciu konieczna jest retencja, czyli zapobieganie przemieszczeniu się zębów. Niestety przyklejony drut utrudnia utrzymanie prawidłowej higieny, a. Wakacje – awaria aparatu ortodontycznego.


Jak powinniśmy postąpić, jeżeli podczas wakacji przytrafi nam się awaria aparatu ortodontycznego? Dziś druga część naszego stomatologicznego poradnika. Problemy z aparatem ortodontycznym mogą się pojawić w najmniej spodziewanym momencie. Na każdym etapie leczenia używane są inne łuki, ponieważ odpowiadają one za inne działanie.


W ortodoncji stosuję się najróżniejsze druty. Twarde, twardo-sprężyste, takie, które są tłoczone w konkretnym kształcie i nawet po zwinięciu w precel powrócą do tego kształtu. Warto w niego zainwestować nie tylko ze względów estetycznych, lecz także dla zdrowia. Proste zęby to zarówno piękny uśmiech, jak i łatwiejsze dbanie o czystość jamy ustnej oraz skuteczniejsze zapobieganie próchnicy i paradontozie.


Dobrze się na niego zdecydować w każdym wieku. Otóż składa się on z zamków i drutu ortodontycznego, który jest mocowany do zamka. Ortodonta za pomocą ortodontycznego kleju nakłada na powierzchnię zęba w odpowiedniej pozycji jeden zamek. Do zębów trzonowych przyklejane są rurki lub pierścienie.


Następnie zostaje założony odpowiednio dobrany drut (łuk) ortodontyczny. Jest to uzależnione od rodzaju wady, z jakim miała Pani do czynienia. Minimalny okres to zwykle lata.


Podstawą stabilności osiągniętych rezultatów jest równowaga pomiędzy mięśniami ust i policzków a językiem, zamknięte usta podczas oddychania, język ułożony na podniebieniu i brak wady postawy, asymetrii czaszki itp. Dzień dobry, mam standardowy aparat ortodontyczny na zębach. Kawałek drutu się ułamał i wypadł, część która pozostała jest ostro zakończona i rani przy mówieniu i jedzeniu. Mój lekarz może przyjąć mnie dopiero pod koniec maja (poprzednia wizyta była ponad miesiąc temu). Podobnie jak ona powinien być dokładnie oczyszczany co najmniej razy dziennie.


Służą do tego celu specjalne szczoteczki. Podobnie dbałość o higienę zębów musi być na najwyższym poziomie. Te i inne aspekty prawidłowego dbania. Taka sytuacja rzeczywiście może sprawić, że wisi on na drucie. Mój wypadł całkowicie, z uwagi na to, że za nim już nic nie było.


Aparat ortodontyczny wypadł drut

W efekcie drut sterczał mi niezabezpieczony do momentu kolejnej wizyty, czyli do wtorku. Trochę mi to przeszkadzało, ale jadłam w miarę normalnie. Twój ortodonta dokładnie dopasuje go do Twoich indywidualnych cech i zastosuje odpowiednią procedurę leczenia. Warto poznać typy i ceny aparatów ortodontycznych.


Zakłada się go na zęby stałe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty