wtorek, 11 lipca 2017

Most protetyczny forum

Hej, Ma ktoś z Was albo z Waszch znajomych most protetyczny? Jakie są wady i zalety mostu? Boje się troche piłowania zębow. Z drugiej strony nie mam kasy na implanty, a most bez szlifowania.


Natomiast podobno mam doskonałe warunki do założenia mostu protetycznego.

Spędziłem dwa tygodnie w internecie i czytałem dużo na ten temat i zdecydowałem się na ten zabieg. Witam Prawie miesiące temu dentysta usunął mi lewą górną czwórkę. Piątka i szóstka były parę lat temu leczone kanałowo, ale kanały miały nie do końca przeleczone. Przeleczył mi więc jeszcze raz.


Odbudowa brakujących zębów staje się znacznie mniej skomplikowanym zabiegiem, o ile pacjent posiada jeszcze własne zęby. Zachowanie naturalnego uzębienia daje bowiem możliwość założenia mostu protetycznego lub ruchomej protezy. Uzasadnił to tym, że mam zdrowe i mocne zęby, korzenie i taki most można wykonać bez żadnego problemu i spokojnie posłuży kilkanaście lat.

Mówił mi, że to jest najlepsze dla mnie rozwiązanie jeśli chciałbym uzupełnić lukę po 4. W stomatologii wyróżnia się różne rodzaje mostów stomatologicznych, w zależności od tego z jakiego materiału są zrobione. Mostek zębowy – rodzaje. Jakiś czas temu miałam dylemat: czy wyrwać czwórkę górną.


Od zeszłego czwartku mam tymczasowy most protetyczny, który przymocowany na opiłowanej piątce i szóstce. Zębów tych nie szkoduję, bo były w kiepskim stanie, estetyka żadna. Witam, brakuje mi górnej czwórki zdecydowałam się na złożenie mostu i bardzo tego żałuję. Zęby własne przeznaczone pod most protetyczny to tzw. Zęby brakujące między filarowymi uzupełnia się przęsłem zamocowanym na koronach zębów filarowych.


Witam czy tak wykonany most protetyczny jest zrobiony poprawnie ? Założenie mostu protetycznego wiąże się z koniecznością. Gwarancja Warunki gwarancji na uzupełnienia protetyczne. Warunkiem utrzymania gwarancji jest zgłaszanie się co pół roku na wizyty kontrolne połączone z zabiegiem usuwania kamienia i osadu u higienistki. Jest to konieczne dla zdrowia zębów i dziąseł oraz dla utrzymania uzupełnień w dobrym stanie przez długi czas.


Dlatego też podlega przez miesiące i lata wielokrotnym i często zbyt wysokim przeciążeniom. W miejscu, gdzie nacisk przekroczy zakładane normy może dojść do ukruszenia porcelany mostu.

Wykonanie takie uzupełnienia protetycznego wymaga trzech wizyt u stomatologa. Cena takiego mostu zależy od materiału z jakiego zostanie wykon. Witam, Ok miesięcy temu wykonywałam 3-punktowy most protetyczny u stomatologa - protetyka. Zgłosiłam się do stomatologa z bolącą górną - okazało się iż ząb nadaje się wyłącznie do usunięcia - diagnoza pęknięcie dna. Zdecydowałem się na uzupełnienie usuniętej szóstki mostem protetycznym, jednak oczywiście nie obyło się bez komplikacji.


Trzeciego i czwartego dnia po spiłowaniu zębów filarowych wieczorem dopadł mnie okropny ból zębów w tej okolicy. Pytanie do protetyka stomatologa. Mam most protetyczny porcelanowy od 4lat. Niedawno zaczal mi sie zsuwal (widac moje zeby)co moze byc przyczyna? Każdy most składa się z filarów, czyli zębów leżących bezpośrednio przy luce, którą ma on uzupełniać oraz przęsła, które jest częścią pomiędzy filarami.


Filary i przęsła są do siebie przytwierdzane za pomocą łączników. PREZENTACJA PRZYPADKU Sześćdziesięcioletnia pacjentka skarżąca się na uszkodzoną, starą odbudowę protetyczną w szczęce oraz brak przedtrzonowca w górnym łuku. Usunięcie zęba i co dalej: implant, most czy ruchoma proteza zębowa? Ceny: NFZ refunduje leczenie protetyczne i wykonanie protez osiadających częściowych lub całkowitych raz na lat (pacjentowi musi brakować minimum zębów w jednym łuku zębowym). NFZ finansuje też naprawy co lata.


Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty