wtorek, 27 czerwca 2017

Aparat ortodontyczny pytania

Za mną ponad roku z drutowaniem na zębach, a dni mojego górnego aparatu są już policzone. Dzisiejsza ortodoncja jest dostępna dla każdego kto posiada własne zęby – zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Nieważne czy masz czy lat, jak długo masz swoje własne zęby oraz wskazania do leczenia ortodontycznego możesz założyć aparat ortodontyczny. Ze względów zdrowotnych należy jednak zadbać o jego prawidłowe wyleczenie. Dlaczego warto nosić aparat ortodontyczny?


Czy ktoś z Was miał taki aparat? Proszę o wszelkie informacje na ten temat. Chciałam zapytać też czy jest możliwość założenia aparatu np. Czy musze wyleczyc wszystkie zeby do aparatu?


Czy przy bialych plamkach prochnicowych mozna miec aparat? Jak usunac kamien nazebny? Czy nosząc aparat ortodontyczny trzeba stosować określoną dietę? Generalnie nie można jeść bardzo twardych produktów spożywczych jak: orzechów czy surowej marchewki by nie uszkodzić zamków ortodontycznych.


Nie zaleca się żucia gumy lub innych oblepiających aparat słodyczy, gdyż może to utrudniać jego oczyszczanie. Ja wiem,ze to kompletnie dziwne pytanie. Ale moze ktoras z was jest w stanie na nie odpowiedziec. Otoz od jakiegos czasy mysle o aparacie na zabki,takim na stale.


Jezli ktoras z was wie no prosze napiszcie,nawet w przyblizeniue. Twój ortodonta dokładnie dopasuje go do Twoich indywidualnych cech i zastosuje odpowiednią procedurę leczenia. Warto poznać typy i ceny aparatów ortodontycznych.


Zakłada się go na zęby stałe. Taka perspektywa jest jednak dla wielu osób dość przerażająca i często pytają oni, dlaczego nie można szybciej. Niestety szybciej nie da się, ze względu na mechanizm i fizjologię przesuwania zębów, o czym więcej piszemy w odpowiedzi na pytanie o mechanizm przesuwania zębów przez aparat ortodontyczny.


Progenia a aparat ortodontyczny? Wcześniej nawet nie wiedziałem, że mam tą wadę. Ortodonta po obejrzeniu zdjęć rtg zębów stwierdził, że moja wada jest bardzo poważna. Po rysach twarzy nic nie widać, żuchwa jest mała. Ten aparat ortodontyczny, jak każdy inny, nie jest wieczny i na drodze do prostych zębów możemy napotkać przeszkody.


Najpoważniejszą z nich jest częściowe odklejenie się aparatu, mimo tego, iż cement stomatologiczny jest bardzo wytrzymały. Drugą, mniej poważną przeszkodą jest trudność z rozkręceniem aparatu. Ja miałam przypadek w którym ból był nie do zniesienia,ale to za sprawą ortodontki która za mocno założyła mi aparat. Za drugim razem było już ok,jeżeli aparat będzie dobrze dopasowany nie powinno być problemów. Co mogę zrobić z moim ukruszonym zębem?


Witam, mam aparat ortodontyczny od roku, na dwóch zębach mam nałożone pierścienie, które zasłaniają dookoła zęby. Boli mnie gardło, mam katar i mokry kaszel. Za kilka dni mam mieć zakładany aparat ortodontyczny.


Witam, od lutego mam założony aparat ortodontyczny samoligaturujący. Czy można założyć aparat ortodontyczny. Mam spory problem, ponieważ przez sen starłam sobie ząb (po prawej stronie u góry). Jest właściwie równy z zamkiem, a sporo wystawał poniżej zamka. Co zrobić w takiej sytuacji, dlaczego to w ogóle się stało?


Masz pytania odnośnie aparatu? Oral-B poda Ci odpowiedzi. Znajdź wyjaśnienia dla większości najpopularniejszych pytań, np. Każdy marzy o ładnym i zdrowym uśmiechu.


Aparat ortodontyczny pytania

Jednak niektórzy mają z tym niemały problem. W uzyskaniu takiego uśmiechu może pomóc aparat ortodontyczny. To, jaki aparat na zęby dla dzieci zastosujemy podczas leczenia, zależy od dwóch czynników. Aparat na zęby dla dzieci. Po pierwsze od wieku i rozwoju dziecka.


APARAT ORTODONTYCZNY - pytania i odpowiedzi Noszenie aparatu ortodontycznego staje się, co raz bardziej popularne przez co wiele osób chce usunąć swoją wadę zgryzu. Na pewno z wieloma pytaniami. Natomiast ja postaram Wam się przedstawić najważniejsze rzeczy, ale oczywiście z mojej perspektywy, więc pewne.


Aparat ortodontyczny pytania

U mnie również to nie wyglądało ciekawie. Już od pierwszej godziny ból jak również problem z przełykaniem śliny. Ten stan trwał około miesiąca,ale lekarz stwierdził tak niestety to jest.


Wszystko zależy od ułożenia zębów czy są bardzo krzywe czy nie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty