piątek, 3 marca 2017

Mam załamanie nerwowe

Załamanie nerwowe to nagłe, ostre zaburzenie równowagi psychicznej powstałe na skutek silnej reakcji stresowej. Kryzys może pojawić się zarówno w odpowiedzi na niespodziewane, traumatyczne wydarzenia, takie jak np. Załamaniu nerwowemu bliżej do napięcia psychicznego, stresu i kryzysu psychicznego.


Mimo iż załamanie nerwowe jest sytuacją potencjalnie zagrażającą, istnieje szansa na rozwój osobowości. Mam takie pytanie: około lat temu zaczęłam miewać w nocy tak zwane lęki nocne.

Budziłam się z przerażającym strachem, bałam się czegoś i na pewno nie było to skutkiem koszmaru, lecz niestety z rana już nie pamiętałam, czego tak panicznie się bałam. Chciałabym też zaznaczyć, że właśnie w tym okresie, około dwóch lat temu, doznałam załamania nerwowego, próbowałam. Zasady zadawania Pierwszego Pytania Darmowego i pytań po zł.


Wszystkie pytania są na filmik publiczny. Czy mam depresję, czy załamanie nerwowe? Mam lat, skończyłam szkolę zawodową, po niej zapisałam się do liceum uzupełniającego, z którym nie mogę sobie poradzić.


Cierpię na bezsenność, mam wiele myśli samobójczych. Nie potrafię panować nad swoimi emocjami.

This video is unavailable. Mam depresję czy załamanie nerwowe? Zdarza mi się mieć przerwy, kiedy nie czuję że jestem smutna, dlatego napisałam, że prawie codziennie to trwa. Najczęściej mam jednak zły humor. Piszę, bo nie wiem co robić, może ktoś poprzez własne doświadczenia będzie mógł mi pomóc.


Przeszła załamanie nerwowe jakieś 2-tygodnie temu. Jej mąż twierdzi, że nie chce się z nikim kontaktować, potrzebuje spokoju i ciszy. Ja mam załamanie nerwowe ,bo mój mąż mnie zdradzał z moją ptzyjaciółką.


Nie mam z nią kontaktu od ponad tygodni. Czasami jest ok,a czssami mam takie napady że prawie nic niepamiętam! Ewelina Kilka miesięcy temu rozstalam sie z chłopakiem i na dodatek stracilam prace,której bylam bardzo oddana. Od tego czasu nie potrafie sobie radzić.


Nerwicy lękowej nie widać. Jej nosicielka może być z pozoru pewną siebie kobietą sukcesu. O tym, że cierpi, wiedzą tylko najbliżsi, czasem tylko ona sama. Choroba jest uleczalna, lecz.

Jako załamanie nerwowe typowo traktowany jest stan, w którym człowiek – nagle i przejściowo – staje się niezdolny do codziennego. Lord Kruszwil w Uwaga TVN. Julia Wróblewska na transmisji live odpowiedziała na uwagi internautów. Zapłakana Wróblewska ma załamanie nerwowe? Zobacz, co powiedziała podczas streamingu na Instagramie.


Mam załamanie nerwowe Idę na wesele za tydzień. Od kiedy chodzi do psychiatry? Generalnie ubieram się na czarno ale nie wypada mieć takiej kiecki na wesleu.


Wczoraj w firmie przeżyłam coś jakby załamanie nerwowe- płakałam pół dnia, nie byłam w stanie odezwać się do klientów, po prostu blokada całkowita. I dzisiaj siedzę w domu- wiem, ze nie mogę tam wrócić, że czara goryczy się przelała. Zostałam wykręcona jak ścierka z całej siły którą miałam. Staje się doświadczeniem większości zdrowych ludzi w obliczu nagłych, trudnych okoliczności lub życiowych przełomów.


Przepracowanie kryzysu zwykle wiąże się z rozwojem osobowości. Britney Spears przez wiele lat była na fali popularności, stając się jedną z bardziej rozpoznawalnych osób na świecie. Chociaż wydawałoby się, że gwiazda przywykła do sławy i obecności paparazzi, okazuje się że to tylko gra. Justyna Żak przechodzi załamanie nerwowe?


Jej zachowanie jest niepokojące. Niedawno w Domu Wielkiego Brata pojawił się jej chłopak. Nie jest jasne jak wyglądał proces. Depresja, załamanie nerwowe - napisał w Depresja - pytania i rozmowy: Witam wszystkich forumowiczów. Stwierdzono u mnie załamanie nerwowe.


Zbierało się przez długi okres czasu. Poza tym nie jestem pewna czy depresja sprzed kilku lat została tak na prawdę do końca wyleczona. Wymiotowałam, miałam drgawki, wydawało mi się, że mam zawał, brakowało tchu. Na pewno miales psychoze, a czy zalamanie narwowe, to nie wiem.


Mozliwe ze psychoza byla skutkiem brania amfetaminy, bo narkotyki czesto sa jej katalizatorem, a dodatkowo mialas depresja wiec wszystko razem zlozylo sie na to,co sie wydarzylo. Jednak nie jest teraz istotne,co bylo przyczyna. Wazne,ze szybko wyszlas z tego i regularnie przyjmujesz leki. Nwm czy mam załamanie nerwowe czy brakuje mi frytek i koli.


Mam swiadomosc ze ze mna jest cos nie tak nie wiedzialam jednak ze az tak bardzo nie spodziewalam sie az takiej reakcji, zwlaszzca ze od jakiegos czasu cos. Coraz częstsze załamania nerwowe są objawem czasów, w których żyjemy. Cały czas pędzimy, nie mamy czasu dla siebie. Nie zwracamy uwagi na emocje.


Spychamy je „pod dywan”. W związku z tym w pewnym momencie dochodzi do „wybuchu”. Emocje uwalniają się ze zdwojoną siłą. Często nie możemy sobie z nimi poradzić.


Nie wiemy co się dzieje w naszej głowie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty