piątek, 24 marca 2017

Dziecko pręży się przy karmieniu

Prężenie się i płacz dziecka podczas karmieni. Dziecko pręży się przy karmieniu ? Poszukuję przyczyny prężenia się przy karmieniu mojego dziecka. Już od pół miesiąca karmimy się i cyc i mm. Wcześniej mój maluszek odstawił sobie pierś sam bo ogromnie narzerkał przy karmieniu - chyba za szybko leciało i krztusił się.


Jestem mamą trzymiesięcznych bliźniaczek.

Czasem nakarmienie ich to spory problem i wysiłek (szczególnie jednej). Podczas kamienia strasznie się pręży i krzyczy. Poza tym możesz jeszcze w momencie gdy zaczyna się rzucanie przy piersi, odstawić dziecko na chwilę od piersi i odbić, bo przy takim rzucaniu się dziecko łapie dużo powietrza. Dlaczego 5-tygodniowe dziecko stęka i pręży się podczas karmienia? Moja corka ma tygodnia.


Bardzo dużo pręży się i stęka, wygina ciało w łuk podczas karmienia i po nim. W jedzeniu ujawniał się jej energiczny temperament. W dzień wystarczyło, że ssała przez około 5-minut.


W nocy przez sen jadła dłużej, ale nigdy nie więcej niż kwadrans.

Gdy laktacja się ustabilizowała, a ja nauczyłam się odczytywać sygnały wysyłane przez córkę, karmienie następowało średnio co 5-godziny. Witam, mój tygodniowy synek od dwóch dni pręży się robiąc się przy tym czerwony i płacze, podkurcza nóżki i nie robił kupki. Trzy dni leżał w szpitalu z powodu żółtaczki, podwyższonej bilurbiny i spadku masy ciała. Karmiłam go piersią (nadal karmię) i był dokarmiany mlekiem modyfikowanym.


Sytuacja wydaje się beznadziejna - dziecko jest głodne, powinno jeść. Płacze, pręży się, odwraca głowę, nie daje się uspokoić. Przyczyn takiego stanu może być wiele, większość z nich jest dość banalna i łatwa do przezwyciężenia. Niemowlę pręży się Bywa, że na skutek pewnych czynników, jak komplikacje w czasie porodu, nieprawidłowo funkcjonują u dziecka mechanizmy nerwowe sterujące napięciem jego mięśni. Wzmożone napięcie mięśniowe nie jest stanem zagrażającym zdrowiu, czy życiu dziecka i po szybkim jego zdiagnozowaniu może być błyskawicznie wyleczone.


Płacz i drażliwość u niemowląt Od kilku tygodni pręży się i płacze również podczas karmienia, niezależnie czy jest to pierś, czy butelka. Gdy zaczyna jeść, słychać w brzuchu odgłosy przelewania i dudnienia. Obecnie dokarmiam dziecko Bebilonem Pepti, ale też nie ma to wpływu na dziecko, które jest niespokojne, bardzo się męczy, dużo płacze i nie może spokojnie się. Płacz dziecka po karmieniu piersią może być spowodowany wieloma przyczynami.


Co robić, gdy dziecko płacze po karmieniu piersią, radzi nasz konsultant laktacyjny. W tej części filmu poznasz wygodne pozycje przy karmieniu piersią. Moje dziecko się pręży i napina: czy mam się bać? Mam rocznego synka, gdzieś około miesiąca zaczął się prężyć i napinać całe cialo.


Nie napisała Pani ile dni czy miesięcy ma maluch, dlatego trudno będzie podać przyczynę takiego postępowania malca przy piersi.

Czasami dziecko podczas karmienia nie chce ssać piersi, pręży się, płacze. Przyczyny mogą być różne, w zależności od wieku dziecka. To lek niby bezpośrednio na kolki, ale skoro tak się zachowuje, to musi coś się w jej brzuszku dziać.


Czemu malec tak się wierci i pręży przy piersi? Arra napisał w karmienie piersią: Marcel coraz bardziej wierci się i pręży a czasem popłakuję przy jedzeniu. Cały czas wypluwa sutek i od razu chce go z powrotem.


Czy nie wiecie czemu tak się dzieje? Jest mi już coraz trudniej karmić. Dodam że nie jem nic co śmierdzi (typu czosnek) itp JEstem na diecie bezmlecznej i bez jajek.


Gdy dziecko przysypia przy jednej piersi, należy przerwać karmienie i zaproponować mu drugą pierś, gdy przy drugiej piersi dalej będzie przysypiał, również przerwać karmienie i znowu zaproponować pierwszą pierś. Po takim karmieniu można wyjść z malcem na spacer. Ciekawe porady nie tylko naszych użytkowników. Karmienie niemowlaka butelką - najczęstsze problemy.


Błędy przy karmieniu butelką - jak ich uniknąć? Klaudia tak nie miała, ale nie wiem czy to znaczy że nie powinno tak być ja bym obstawiała kolkę, chociaż jak mówisz że raz na trzy dni robi, to może i zaparcia, rzadko robi szczerze mówiąc. No i jeszcze takie coś, kurcze, no, no nie lubię być wredna, ale muszę to powiedzieć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty