czwartek, 18 stycznia 2018

Śniły mi się zęby

Od tego czasu panicznie bałam się dentystów i nie chodziłam do żadnego przez jakieś lat. Nietrudno sobie wyobrazić, ze po jakimś czasie zaczęły psuć mi się zęby a ja nie mogłam. Jeśli we śnie czyścisz zęby, oznacza to, że trudzisz się dla innych. Kiedy dłużnik śni, że wypada mu ząb, odda swoje długi. Gdy we śnie wszystkie zęby wypadają na raz, dom zrobi się z jakiegoś powodu pusty.


Jeśli rosną Ci zęby o różnej wielkości, kłótnia w domu, niezgoda.

Sennik - ruszające się zęby. Chwiejące się zęby zazwyczaj oznaczają złe wiadomości – najczęściej poważne straty finansowe lub nieoczekiwane, duże wydatki, ale też niespodziewaną, przykrą informację, np. Sen o ruszającym się zębie bywa też manifestacją myśli o własnych kłopotach. Co oznacza sen w który śniły mi się zęby ? Jaki to znak że śniły mi się ruszające się dwa zęby?


Sama niewiem mi snią sie rużne żeczy i nic się nie staje. Nikt nie lubi snów, w których widzi, że jego zęby ruszają się. Należą one do tej kategorii, która potrafi wywrzeć w pamięci ogromne piętno.


Przez cały dzień obraz ze snu przewija się w naszej wyobraźni.

I zawsze powoduje pewien stan napięcia. Czy jednak rzeczywiście mamy się czego obawiać? Czy może jednak niekoniecznie?


Ci się, że wypadły wszystkie Twoje zęby – w wielu sennikach uznawane jest to za ciężką chorobę lub nadchodzący wypadek, lepiej w najbliższym czasie unikać. Dzisiaj śniły mi się wypadające zęby, bardzo sie przestraszyłam Odpowiedz. Dzis w nocy śniło mi się że wypadają mi zęby i przy tym miałam dużo krwi. W snach pojawia się aparat ortodontyczny.


Co znaczy, jeśli śni mi się kot albo pies? W twoim śnie pojawił się pies lub kot? Sprawdź w senniku Polki.


Zęby we śnie symbolizują witalność i pewność siebie, mogą także wróżyć nieszczęście. Według sennika online zęby we śnie mogą mieć wiele znaczeń. Sny o zębach niosą ze sobą zarówno negatywne jak i pozytywne przepowiednie. Dla mnie sen o wypadających zębach zawsze jest złą wróżbą.


Zawsze w niedługim czasie po takim śnie okazuje się że ktoś bliższy lub dalszy mojemu sercu odchodzi. Także jak śni mi się babcia która nie żyje to też nie wróży nic dobrego w rodzinie. Jeśli przyśni się mi ,mamie lub którejś z córek to na przestrogę.


Czy zęby zawsze oznaczają kłopoty? Czy snów, w których widzimy je, należy się obawiać jako przestrogi?

Nie wszystkie sny o zębach są zwiastunem cierpienia. A na pewno nie te, w których zęby są białe. Zęby białe – znaczenie snu Ząb sam w sobie nie symbolizuje niczego złego.


Jest symbolem witalności i pewności siebie. Jednym ze swoich narzędzi opukiwał mi zęby żeby sprawdzić, który boli. Zrobił to jednak tak mocno, że dolne zęby trzonowe. Kiedy śni ci się, że twoje zęby się kruszą, łamią, znaczy to, że nie czujesz się pewny w sytuacji która ma miejsce w Twoim życiu.


Taki sen może również zwiastować problemy i nieszczęście, a także rozpad związku. Ja tak zrobiłam z babcią, poprosiłam, by mnie nie ostrzegała, bo choć ją bardzo kochałam, nie chcę, by mi się kojarzyła z niemiłymi rzeczami. Ale ja mam bardzo różne sny, bardziej symboliczne, zęby mi się śnią jednak zwykle w kontekście problemów z nimi. Warto zawierzać własnym snom. Mieczysława Archocka (l.) nie uwierzyła i teraz ma.


Kilka siniaków i bolesnych guzów. A przecież sen ją ostrzegał, że zdarzy się nieszczęście. Ząb, zęby osób ogląda teraz. Pies osób ogląda teraz. Ciąża osób ogląda teraz.


Zmarły osób ogląda teraz. Bardzo rzadko śni mi się coś o czym wiem, że jest pełne znaczenia, tym razem tak jednak było. Odczuwana frustracja oraz złość.


Postaraj się więc zachować szczególną ostrożność. Mogą oznaczać jakąś stratę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty