czwartek, 2 lutego 2017

Dziecko płacze po karmieniu

Karmiąc dziecko, masz z nim kontakt, którego ono potrzebuje. Kiedy po karmieniu odkładasz je do łóżeczka, a maluch zaczyna płakać, może to oznaczać, że w jego odczuciu kontakt ten był zbyt krótki. Płacz dziecka po karmieniu piersią to zjawisko dość częste i napawa mamę niepokojem. Co oznacza, że moje dziecko płacze po karmieniu ? Czy mam za mało pokarmu?


Prężenie, stękania i płacz po karmieniu u dziecka Witam mam tygodniowego maluszka.

Mały w procentach po jedzeniu wydyma się, pręży, stęka, często zaczyna płakać (generalnie wygląda jakby strasznie cierpiał), objawy nasilają się zwłaszcza w nocy. Z żoną karmimy małego od urodzenia enfamilem premium. Histeryczny płacz dziecka po karmieniu piersią Witam,zwracam się z pyt. Syn po otrzymaniu pokarmu naturalnego wydaje się nadmiernie pobudzony,nie śpi,wpada w histeryczny długotrwały płacz. Pomocy – płacz dziecka po karmieniu.


Jest to moje pierwsze dziecko, dopiero się uczymy i poznajemy siebie. Jest już z nami prawie półtora miesiąca, ale przyszedł na świat jako tyg wcześniak, drogami naturalnymi. Od urodzenia jest karmiony piersią, bez dokarmiania.

Po zastosowaniu leczenia nastąpiła poprawa z jedzeniem, przyrost wagi ale mały ciągle płakał po karmieniu i miał bóle brzucha. Przeszliśmy na mleko Nutramigen, po około tygodniach stosowania płacze po karmieniu się uspokoiły ale dziecko ciągle miało problemy ze wzdęciami, bóle brzucha i ogólnie dużo płakało. Rodzina i dziecko - Forum Gdańsk, Gdynia, Sopot. Porozmawiaj o aktualnych problemach i radościach mieszkańców Trójmiasta. Zdarza się, że niemowlę płacze podczas karmienia, jest niespokojne, rozdrażnione lub wypluwa pierś po kilku łykach i nie chce ponownie rozpocząć ssania.


Dziecko płacze przy karmieniu. Tylko potem nie ma co narzekać ,że dziecko brzuszek boli, bo ono nie ma jeszcze tak rozwiniętego żołądka ,żeby trawić coś więcej niż mleko. Płacz o noworodka jest narzędziem ostrzegającym o niedogodnościach lub złym stanie zdrowia. Naszym zadaniem jest zrozumieć, dlaczego dziecko płacze po karmieniu i jak w tym przypadku możesz pomóc dziecku.


Warto stwierdzić, czy przyczyną płaczu nie jest nietolerancja laktozy (chyba raczej nie, bo płacz występowałby nie tylko wieczorem) - preparat delikol. U części dzieci płacz jest mniejszy, gdy mam nie spożywa nabiału. Ale nie za bardzo skupiaj się na diecie, bo u większości kobiet ta metoda nie przynosi rezultatów.


Zjedzone w dużych ilościach mogą być przyczyną płaczu przy karmieniu. Podobna reakcja następuje po przyjęciu przez mamę używek, np. Nie wolno palić papierosów i pić alkoholu, jeśli karmisz dziecko. Karmienie mlekiem modyfikowanym wymaga oczywiście wyboru właściwej butelki.


Jeśli jesteś mamą, która chce wprowadzić naprzemienne karmienie butelką i piersią lub po prostu zależy ci na jak największym komforcie dziecka podczas karmienia, wybierz butelkę, która swoim napięciem, dotykiem i ruchem naśladuje pierś mamy.

Witam Mam pewien problem, jestem młodą mamą tygodniowej córeczki. Od wczoraj malutka po karmieniu (karmię piersią) bardzo mocno płacze jakby coś ją bolało,. Regularność daje mu poczucie bezpieczeństwa.


Z czasem malec zaczyna się domagać karmienia i zasypiać o stałych porach. Fizjologiczny cykl dobowy, według którego dziecko funkcjonuje, jest jego indywidualną cechą, stałą, trudną do modyfikacji. I modyfikować jej nie ma po co, lepiej dostosować się do rytmu dziecka. No więc jestem po wizycie u lekarza. Pani dr kazała jedynie dokupić mleko Bebilon HA i mieszać ze zwykłym Bebilonem pół na pół.


Po powrocie podałam małej i zjadła na spokojnie prawie 1ml, gdzie do tej pory najwięcej udało mi się jej wcisnąć max ok. Po jedzeniu ładnie jej się odbiło bez ulewania no ale to było za pierwszym razem zobaczę jak dalej będzie. Płacz z moją córeczką wydawał się nasilać po każdym karmieniu, a szczególnie w nocy. To były te piekielne godziny między zmrokiem a świtem, kiedy ja i mój mąż na zmianę chodziliśmy po domu z nią w ramionach, modląc się i, głównie w moim przypadku, płacząc, bo nie mogliśmy pocieszyć naszego dziecka. Witajcie liczę na jakaś poradę od mam które przechodziły coś podobnego jak ja teraz.


Moja córcia ma dziś dni. Jest karmiona piersią i dokarmiana mm NAN pro 1. Witam nasz synek miesięczny strasznie płacze podczas karmienia czasami karmienie potrafi trwac godziny. Dwa łyki i straszny płacz już nniewiemy co robic. NIewiemy czy to kolki czy co?


Mam wrażenie że to kolejny etap rozwoju, może czuje ze końćzy się dzień i będzie musiał iść spać. I tak wolę płacz po kąpieli niż w trakcie co już też przerabialiśmy. Agatko pozostaje Ci chyba przeczekać, pewnie minie może po kąpieli się czegoś przestraszył leżąc i poprostu się boi, tak też bywa.


Kiedy próbuję przystawić go do piersi (bo jej zazwyczaj szuka) to nie chce chwytać i płacze. Myślałam że od tego tak płacze,ale po podaniu butelki (z moim mlekiem) je normalnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty