piątek, 19 sierpnia 2016

Mam małe zęby

Ja mam taki problem, mianowicie noszę aparat rok, miałam krzywy zgryz i zęby wysunięte do przodu. Wtedy moje ząbki wydawały się dość duże. Teraz, gdy mam już prawie proste strasznie.


Aparat mam ponieważ cierpię na bruksizm, wszystkie zęby począwszy od czwórek mam starte i maleńkie jak mleczaki - co prawda górny zgryz jest większy i przy zakładaniu aparatu nic się nie działo, ale dolny. Jak byłam mała upadłam i uderzyłam jedynkami bo chodnik, nie są przez to super krzywe, ale nachodzą na siebie.

Ciekawi mnie to, że rodzice zniechęcali mnie do prostowania zębów. Mam małe usta i zęby, przez co nie mogę się naprawdę ładnie uśmiechnąć. Mam bardzo małe usta i zęby. Przez co nie mogę się uśmiechnąć np. A przecież to uśmiech zdobi kobietę, no więc jak mam kogoś oczarować bez tego uśmiechu ? Małe zęby, wielka moc – trwa edukacyjna kampania reklamowa.


Stanowi ona ostatni etap trwającego od lat programu obejmującego kompleksową edukacją stomatologiczną zarówno najmłodszych, jak i osoby, które mają największy wpływ na ich zdrowie i wychowanie.

Witam mam lat dziś zobaczyłem ze zeby robia mi sie przezroczyste i na trzech zębach przy samym dziąśle zrobiły mi sie małe dziurki tak jak by dziąsło odsłoniło mi korzenie i nie wiem co mam zrobic zeby nie było tych dziurek. Mam hopla na punkcie zdrowych zebów, więc od kąd pojawił się pierwszy ząb dziewczynki dostały swoje szczoteczki. Podobno jest coś takiego jak porcelanowe nakładki, które pozwalają skorygować taką wadę.


Ile mogą kosztować i czy to bezpieczne dla zdrowia zębów? Porcelanowe nakładki na zbyt małe zęby. Ja powiem prosto z mostu – mam ogromne zęby, zębiska wręcz.


Każdy mi mówi, że wyglądam jak koń. Najgorsze, że trudno się z tym nie zgodzić. Wielkie zęby bardzo zniekształcają mi wygląd buzi, wyglądam jak człowiek pierwotny… O dziwo, zgryz mam idealny i mój stomatolog nie widzi żadnych problemów, poza czysto. Witam, mam małego pieska, 9-miesięcznego, który dopiero teraz gubi mleczne p2.


Jakie są szanse , że odrosną zęby stałe ? Niestety nie zostało to wcześniej zauważone. NIe czuję potrzeby gromadzenia takich pamiątek. Zęby psują się tym, którzy uwielbiają cały dzień coś podjadać lub popijać, ponieważ taki mają styl życia.


Udowodniono, że więcej szkody zębom przynoszą częste przegryzki, ale w małych ilościach, niż zjedzenie owoców czy czegoś słodkiego raz a porządnie. Co innego pielęgnacja włosów czy twarzy - to jest wyższa szkoła jazdy.

Dbanie o zęby i jamę ustną nie jest wcale takie proste i oczywiste. Osobiście mam małego bzika na punkcie zębów i chciałabym napisać kilka słów o swojej pielęgnacji jamy ustnej. Ile czasu powinna służyć taka proteza?


Dodam że proteza zastępuje mi dolne ki. Składa się z metalowych pierścieni przyklejanych do zębów trzonowych oraz zamków (małe kosteczki) mocowanych do „frontu” każdego zęba. Nawet okazało się, że mam małe kieszonki przy kilku zębach. W teście były także propozycje zastosowania konkretnego antybiotyku jako kuracja wspomagająca podstawowe leczenie, czyli w moim przypadku pozbycie się bakterii.


Miałam zabieg usunięcia kamienia i jednocześnie lekarz zaakceptował antybiotyk z testu. Zastanów się nad tym, do której grupy zaliczają się Twoje zęby i kliknij w odpowiedni obrazek. Do lekko uszkodzonych zębów mogą należeć mała dziurka, uszkodzona ścianka zęba, lekko skruszony ząb, lekki ubytek między dwoma zębami, drobne rysy na powierzchni żującej, przebarwienia, czy uszkodzone lub odpryśnięte szkliwo zęba.


Czy bardzo ciemne plami na zębach zawsze oznaczają próchicę? Mam pytanko, kiedy dzieciom wychodzą zęby “6”? Mała ma gorączkę, pokazuje na policzek, że ją boli :Hmmm…: Ogólnie w rankingu “Zęboli” to powiedziałabym, że jest średniakiem.


Pierwsze ząbki jej wyszły jak miała miesięcy więc wcale nie tak wcześnie ale też i nie bardzo późno. Pies to najwierniejszy przyjaciel człowieka. Nikt chyba nie będzie zaprzeczał temu staremu przysłowiu.


Większość z nas ma swoich psich przyjaciół. Nasz pies wymaga podobnej higieny jak my sami. Zatem należy go szczotkować, kąpać oraz myć mu zęby. Jeśli nie będziemy dbać o zęby naszego pupila istnieje ryzyko, że nasz pies nabawi się próchnicy.


Zęby stałe – zęby wyrzynające się u człowieka w miejsce traconych zębów mlecznych występujących w okresie dziecięcym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty