czwartek, 18 sierpnia 2016

Gumki na zębach

Akurat mam już trzeci dzień te gumki na zębach i powiem Ci, że jak gryzę to mnie masakrycznie bolą, ale da się żyć. Z początku bałam się, że mi wypadną jak będę cokolwiek jadła, ale jest spoko. Chyba był już taki temat, ale zapytam, bo to dla mnie ważne. Używał ktoś z Was gumek gapbands do usuwania przerw między jedynkami ? Jeśli tak to powiedzcie czy przyniosło to zamierzamy efekt, czy utworzyły Wam się wtedy przerwy między dwójkami, a jedynkami i czy musieliście przesuwać wtedy tym sposobem.


Gumki na zębach

Gumki ortodontyczne są niezmiernie ważne w wyrównaniu zgryzu (czyli dopasowaniu kości i szczęk, patrz na przykład ilustracja z prawej strony). To pytanie strasznie mnie męczyło :) Nie byłam w stanie wyobrazić sobie w jaki sposób te, jakby nie patrzeć, nieco grube gumki są wciskane między zęby - przecież tam praktycznie nie ma żadnej wolnej przestrzeni. Gumki są nakładane szczypcami albo czymś do tego podobnym, nie wiem nawet jak to nazwać. Za tydzień zakładają mi aparat ortodontyczny stały.


Dzisiaj pani dentystka wsadziła mi tzw. Gumki ortodontyczne mogą być w mniejszym rozmiarze i są stosowane do elastycznego połączania ligatury aparatu ortodontycznego oraz zamków na stałe osadzonych na zębach. Podlegają okresowej wymianie przez lekarza ortodontę. Jeśli osad na zębach jest niewielki, można go także usunąć metodą polerowania. W tym celu wykorzystuje się oprócz szczoteczki także pastę polerską lub specjalne gumki do polerowania.


Jak zapobiegać kamieniu na zębach? Na szczęście istnieją sposoby, by skutecznie zapobiegać kamieniowi na zębach. Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! Po prostu boję się, że coś mi zrobi, że zepsuje mi zęby.


Nie ufam dentystom ani ortodontkom w 1, ale zęby leczyć trzeba. Kiedy miałam zakładane te separatory miałam wrażenie, że pani chciała. Faktem jest jednak, że pod wpływem różnych barwników – zarówno sztucznych, jak i naturalnych – kolor zmieniają także ligatury w aparatach metalowych.


W końcu są to takie same gumki, tylko na ogół kolorowe, więc ewentualne zmiany barwy, choć widoczne przy wnikliwej obserwacji, z daleka nie rzucają się aż tak bardzo w oczy. Aparaty ortodontyczne noszą dzieci i dorośli, a wśród młodzieży największą popularnością cieszą się zdobione i kolorowe. Dziś nie dziwią srebrne albo przezroczyste (z kryształu górskiego) klamerki na zębach. Ruchome aparaty ortodontyczne dla dzieci. Zastępowanie zębów mlecznych stałymi trwa kilka lat.


Stopniowo zmienia się także kształt szczęki i żuchwy. Gumki powinny pozostawać na miejscu przez cały dzień, o ile nie jest zakładana osłona ust. Po wyjęciu osłony ust gumki należy ponownie założyć. Gumki wymieniać należy 3-razy dziennie, absolutnie nie rzadziej niż co godzin – nawet jeśli nie są uszkodzone – ponieważ szybko tracą wytrzymałość i elastyczność. Osad na zębach to przebarwienia powstające na skutek czynników zewnątrzpochodnych.


Gumki na zębach

Przyczyny odkładania się osadu nazębnego to m. Ciemne przebarwienia na zębach mogą pojawiać się również w wyniku długotrwałego stosowania płukanek do jamy ustn. Wiec tak ja z doświadczenia (kurczę ponad letniego) mogę Ci z całą pewnością polecić niebieskie najciemniejsze i te średnie. Dlatego, że ich kolor trzyma się na prawdę długo (właśnie czekam na ściaganie aparatu i od końca czerwca je mam ). Mamy dla Ciebie rozwiązanie! Gumki GapBands redukujące szpary między zębami! Poprawią twój uśmiech już w kilka dni!


Niesamowite efekty po miesiącu stosowania! Polerowanie zębów to jeden z profilaktycznych zabiegów, które wykonuje się w gabinetach stomatologicznych. Najczęściej razem z nim w parze idzie ich piaskowanie, fluoryzacja oraz skaling, które wykonuje się przed i po polerowaniu zębów. Gumki na jej zębach na zdjęciu były czerwone, nie niebieski.


Gumki na zębach

But all they found were rubber bands and paper clips. Ale wszyscy, kto oni zakładają byli gumkami i zaciskiem do papieru. It was marked at page 1by a rubber band.


To zostało zaznaczone przy stronie 1przez gumkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty