poniedziałek, 11 lutego 2019

Zepsute zęby a zdrowie

Jeżeli mamy problemy z bolącą głową, anginą, sercem lub stawami - zastanówmy się, czy nie jest to spowodowane stanem naszych zębów. Zepsute zęby istotnie wpływają na stan naszego zdrowia fizycznego i psychicznego. Dlatego niezwykle istotna jest ich odpowiednia higiena, która minimalizuje ryzyku wystąpienia próchnicy.


Bakterie znajdujące się w chorych zębach to głównie paciorkowce i gronkowce – odpowiadają one za stany ropne, mogą również być groźne dla gałki ocznej, a nawet całego oczodołu. Walczę z próchnica od najmłodszych lat.

Może to jest rodzinne: ? Teraz ma sztuczna szczękę. Od paru lat borykam się z moimi zębami lecz nic z nimi nie robię bo wstydzę się pójść do dentysty a co gorsze nie mam na to pieniędzy. Dopóki drobnoustroje znajdują się jedynie w zębie lub tylko w strukturach przyzębia, sytuacja podlega względnej kontroli. Piękny uśmiech to oznaka pewności siebie i dobrego samopoczucia, ale czy tylko?


Nikogo nie trzeba przekonywać, że zniszczone zęby nie dodają uroku, nie każdy jednak wie, że ząb dotknięty próchnicą lub objęty ropniem stanowi wrota infekcji dla wielu chorobotwórczych drobnoustrojów. Dentyści i lekarze innych specjalizacji przekonują, że piękne, zdrowe zęby oddziałują w sposób korzystny na cały organizm.

Jeśli mamy zdrowe zęby najprawdopodobniej cała nasza kondycja zdrowotna jest dobra. W odwrotnej sytuacji trzeba wiedzieć, że zepsute, brzydkie zęby, objęte próchnicą. Mam lat i ogromny problem z zębami. Ma bardzo zaniedbane zęby, brak mu przednich zębów zębów az do siekaczy, ale nie mogę doprosić się aby udał się wreszcie do dentysty. Jest w wieku lat,a takie uzębienie na pewno nie ułatwia kontaktów,u mnie także powoduje dyskomfort a przy tym negatywnie wplywa na zdrowie.


Chore zęby szkodzą zdrowiu! Pora wybrać się do dentysty, aby wyleczył zepsuty ząb. Gdy bakterie zadomowią się w zębie, wydzielane przez nie enzymy i toksyny mogą naczyniami.


Te, które mi zostały są krzywe, a niektóre z nich niedługo zaczną się łamać. Moje zęby są zniszczone, żółte, a po bokach czarne pozostałości po ułamanych zębach. Chciałbym zapytać, czy można jakoś chirurgicznie, za darmo ze znieczuleniem wszystkie zęby wyrwać?


I czy istnieje przy tym jakieś ryzyko dla zdrowia lub życia? Zepsute zęby, a poważne choroby organizmu Zaniedbanie higieny jamy ustnej oraz zbyt rzadkie wizyty u dentysty mogą wpływać na stan zdrowia całego organizmu. Rzadko kto zdaje sobie sprawę, że zepsute zęby mogą być przyczyną poważnych stanów chorobowych , np. Triptiz: mam koronę na zębie, niestety sam ząb długo nie pociągnie.


Chociaż zima nadeszła dopiero niedawno, jednak nie oznacza to, że możemy przestać dbać o swoje zdrowie.

Niskie temperatury, a także słota i silne wiatry sprzyjają infekcjom zarówno górnych, jak i dolnych dróg oddechowych. Zepsute ząbki, nawet mleczaki, mogą szkodzić zdrowiu dziecka. Pierwsze zęby mleczne trzeba czyścić samą wodą i miękką szczoteczką FOT.


Mam prawie wszystkie zęby zepsute ! Ja na szczęście mam dość mocne i całkiem zdrowe zęby, jak poszłam po pięcioletniej przerwie do doktora Rozwadowskiego to. Jestem młodą osobą (nie mam jeszcze lat), a moje zęby są w strasznym stanie. Ale jaki związek mają z miażdżycą albo z zawałem serca? Ostatnio kolega, który panicznie boi się dentysty i ma przez to w ustach istne Koloseum, usłyszał od kardiologa, że swoją chorobę miażdżycową zawdzięcza m. Mimo rozmaitych akcji profilaktycznych niewiele osób zdaje sobie sprawę z faktu, że stan zdrowia zębów i jamy ustnej ma wpływ na cały organizm. Zepsute zęby, zaatakowane przez odpowiadające za próchnicę bakterie, mogą przyczyniać się do chorób serca, układu krwionośnego czy płuc, ale również szkodzić urodzie.


Zaniedbane zęby oddziałują w sposób negatywny na cały organizm człowieka. Zdrowe zęby to zdrowe serce. Zwiększają ryzyko wystąpienia miażdżycy i chorób serca, a także takich schorzeń jak cukrzyca czy udar mózgu.


Choć to tylko smarowanie. Wracając do tematu, przed każdym zabiegiem np. Problem niezbyt gładkiej skóry, na której pojawiają się wypryski dotyczy wielu kobiet – zarówno nastolatek jak i tych dojrzałych. Idealna cera jest pragnieniem wszystkich Pań.


Przyczyn nieładnej cery jest oczywiście bardzo wiele. Ja przytoczę Ci swój przypadek, który stał się przyczyną 3-miesięcznej przerwy w bieganiu. Nagle zaczęły mnie boleć plecy, ból promieniujący na ramię, kark.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty