środa, 7 lutego 2018

Chcę mieć aparat na zęby

Chcę mieć aparat na zęby. Mam krzywe jedynki a to wprawia mnie w takie kompleksy że potrafię usiąść I płakać. Mówiłam o tym mamie ale mama mówi że wymyślam I że to jest za drogie.


W tym celu lekarz zakłada tzw. Czasem do dolnych i górnych zębów przykleja się od wewnątrz metalowe łuki i dodatkowo na górne zęby zakłada odpowiedni aparat, który można zdejmować.

Dla osób, które marzą o prostych zębach, ale które nie chcą mieć niczego na nich, idealny będzie aparat lingwalny, czyli umieszczony wewnątrz jamy ustnej. Podstawowe pytanie brzmi zazwyczaj, ile będzie to wszystko kosztować. Odpowiedź jest prosta: dużo. A często nawet bardzo dużo.


Co zrobić żeby mieć stały aparat na zęby ? Marzę żeby mieć aparat na zęby na stałe moja mama mówi ze mam proste zęby i nie potrzebuję aparatu ,ale ja uważam że moje zęby są krzywe chciałabym mieć aparat na zęby. Pozatym moja kuzynka dwie najlepsze koleżanki i ciocia mają.

Istnieją również przezroczyste aparaty retencyjne w postaci nakładek na zęby. Z reguły zakładane są one na noc. Okres noszenia tego typu aparatów to niezwykle indywidualna sprawa. Jednak czasami, gdy chcemy utrzymać proste zęby, musimy zdecydować się na aparat retencyjny stały, który będziemy musieli zakładać do końca życia.


Musisz też uważać na to, w jakiej pozycji śpisz. Wiem, co mówię – do dzisiaj walczę z bolesną raną, gdy niefortunnie zasnęłam na złożonych rękach. No i te zdjęcia, na których pierwsze co widać, to kolorowe gumki i metalowe zamki.


Na szczęście ty masz wybór. I możesz wybrać aparat, który nie będzie aż tak rzucał się. Niedawno były powodem wstydu, dziś są modnym gadżetem. Aparatów ortodontycznych nie zaleca się już tylko nastolatkom, z dumą noszą je osoby dorosłe.


Wszyscy chcą mieć piękny uśmiech niezależnie od wieku. Założenie aparatu wiąże się nie tylko z estetyką, pomaga też zachować na dłużej zdrowe zęby. Jeśli zależy nam na czasie i chcemy mieć jak najkrócej założony aparat, pomocna okaże się interwencja chirurga, który natnie dziąsła tak, by zęby łatwiej się przemieściły.


Dla osób ogólnie zdrowych nie ma żadnych przeciwwskazań do noszenia aparatów – nie jest to już oczywiste w przypadku osób chorujących przewlekle.

Cena aparatu ortodontycznego - rodzaje. Aparat ortodontyczny można założyć w każdym wieku, jednak zaleca się kontrolować stan uzębienia już od najmłodszych lat i rozpocząć usuwanie wad zgryzu w wieku dziecięcym. Proces leczenia wad zgryzu jest prostszy u dzieci niż u dorosłych. Od wieku zależeć będzie też dfinalnie ile kosztuje aparat na zęby. Zdrowa moda na aparat ortodontyczny.


Kiedyś aparaty na zęby oznaczały przykrą konieczność i nierzadko były przyczyną niewybrednych żartów. Dzisiaj sytuacja ta diametralnie się zmieniła i… nastała swego rodzaju moda na noszenie aparatów. Chętnie sięgają po nie zarówno dzieci, jak i dorośli. Witam mam lat od lat lecze sie ortodontycznie i dostałam aparat wyjmowane do mojej dużej wady zgryzu od początku byłam negatywnie nastawiona poniewaz wiem ze takie aparaty sa dla dzieci mija drugi rok a ja dalej mam krzywe zęby a Pani dokror mówi ze wszystko w porządku nie stać mnie teraz na aparat stały a poza tym szkoda mi bo. Stąd moje pytanie, czy ktoś spodkał sie z takim przypadkiem ? Mam już proste zęby (a wierz mi miałam takie krzywe, nosze aparat przez miesięcy) ale kosztowało.


Ile kosztuje aparat na zęby? Piękny uśmiech to marzenie wielu osób. Niestety, zdarza się, że wygląd zębów bywa dla nas źródłem kompleksów. Obecnie stomatologia jest na tyle rozwinięta, że w wielu przypadkach potrafi skutecznie pomóc pacjentom.


Przykładem może być chociażby popularność aparatów ortodontycznych. Witam, Zadalam takie pytanie w wątku o aparatach ale nikt nie odpowiedział. OK lat temu miałam aparat na zęby.


Kilka miesięcy po zdjęciu wszystko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty