wtorek, 14 kwietnia 2015

Po operacji stawu biodrowego forum

Endoproteza stawu biodrowego czynności dnia codziennego. Dla pacjentów po operacji wszczepienia endoprotezy stawu biodrowego wykonywane we wczesnej fazie pooperacyjnej. Mam lat, od lat żyję z wszczepioną całkowitą endoprotezą stawu biodrowego. Z operacji jestem bardzo zadowolona, uwolniła mnie ona od strasznego bólu i pozwoliła żyć prawie normalnie. W twoim poście nie ma nic na temat rodzaju wszczepionej endoprotezy.


Ja jestem daleki od jakiejkolwiek porady gdyż najbardziej wiarygodną opinię może wyrazić osoba która własnoręcznie wykonywała operację i widziała stan stawu biodrowego przew czasie oraz po wykonaniu tej operacji.

Opuchlizna nogi po wstawieniu endoprotezy biodra u 52-latki – odpowiada Lek. Po operacji wytworzył się stan zapalny i była rewizja na oddz zakażnym. Co jakiś czas robi się przetoka i leci ropa. Czy mogę mieć operację na drugie biodro, ponieważ mam silne bóle w pachwinie i prawym kolanie, noga się żałamuje i upadam, pomimo że chodzę o kulach. Praktycznie mało chodzę, gdyż ból.


Jestem tygodnie po operacji wstawienia ednoprotezy stawu biodrowego. Mam lat i to moja pierwsza proteza. Ciężko mi powiedzieć jak jest z kolejkami w Bydgoszczy, bo ja byłam operowana ze względu na złamnie szyjki kości udowej, czyli bez kolejki.

Czy zabieg alloplastyki stawu biodrowego jest zabiegiem często stosowanym w dzisiejszej medycynie? Założenie endoprotezy stawu biodrowego umożliwiło wielu ludziom normalne funkcjonowanie. To było takie zabezpieczenie gdyby w razie czego potrzebna była krew dla mnie po operacji lub w czasie jej trwania.


Po południu przyszła do mnie miła siostrzyczka i wręczyła mi dwa czopiki;-) to dopiero jej atrakcja tego wieczoru hihi. Drugiego dnia, obandażowano mi nogi do łydek, i tak czekałam na obchód i decyzję? Cieszę sie że trafiłam na to forum ) W lipcu mam mieć przeprowadzony zabieg wszczepienia endoprotezy lewego stawu biodrowego w szpitalu w Śremie. Rehabilitacja po endoprotezie stawu biodrowego – ułożenie kończyny Chodzenie bez kul Pobyt w sanatorium.


Jak przebiega rehabilitacja po endoprotezie stawu biodrowego? Przepisuje się leki przeciwzakrzepowe, przeciwbólowe, antybiotyki. Forum Wypróbuj od 1zł. Wszczepienie protezy stawu biodrowego. Jeśli ja miałbym się poddawać zabiegowi wszczepienia endoprotezy stawu biodrowego, a. Niestety, teraz szpitale wypisują po operacji w 5-tej dobie, a na oddział rehabilitacyjny można się najwcześniej załapać po kilku miesiącach.


Ja znając termin operacji chciałam wykorzystać wcześniejsze skierowanie (po nieudanej artroskopii tegoż stawu biodrowego) i zostałam zapisana dopiero po miesiącu od operacji. Motywacją niech będzie amerykański prezydent George Bush – senior, który niedługo po operacji endoprotezy stawu biodrowego, z okazji swoich 83. Z endoprotezą stawu biodrowego musimy jednak uważać (lub zrezygnować całkowicie -zależnie od decyzji lekarza) w przypadku jazdy na nartach.


Moja babcia jest tydzien po po 6godzinnej operacji stawu biodrowego ,kaza jej lekarze chodzica ona ma ja jak klode bardzo ja boli,placze ze nie bedzie chodzic,nie wiem juz co oprocz wpsarcia psychicznego jak jej pomoc.

Czy moze operacja sie nie powiodla,jest tez bardzo oslabiona bo utracila duzo krwi. Kiedy rozpocząć rehabilitację po zabiegu rekonstrukcji stawu biodrowego? Syn jest po zabiegu rekonstrukcji stawu biodrowego i ostetomii kiedy mogę zacząć rehabilitację z fizykoterapełtą.


Zabieg odbył się maja jest już po zdjęciu gipsu. Masz skierowanie na zabieg wszczepienia endoprotezy stawu biodrowego w ramach NFZ i co dalej? Jeżeli już posiadasz skierowanie na zabieg, wystawione przez lekarza specjalistę, który ma podpisaną umowę z NFZ możesz go wykonać bezpłatnie.


Tuż po operacji przychodzi czas na kolejny etap powracania do pełnej sprawności, jakim jest rehabilitacja. Proces ten zaczyna się zwykle już następnego dnia po zabiegu, kiedy pacjent zaczyna wykonywać niewielkie ruchy nogą siedząc na krześle. Mam zalecenie zrobienia operacji drugiego stawu, ale po tym co przeszłam , nie mam odwagi poddac się drugi raz tej operacji. Po tym okresie dopuszczane jest spanie na boku nieoperowanym. Po miesiącu zezwala się na spanie w dowolnej pozycji.


Jest to operacja inwazyjna, która będzie wiązała się z trudnym okresem rehabilitacji. W przypadku dużego zniszczenia stawu biodrowego, endoproteza jest jedynym rozwiązaniem. Sprawdźmy, ile trwa rehabilitacja po endoprotezie stawu biodrowego.


Pod wieloma względami masz rację, z tym, że powrót do codziennych aktywności może potrwać dłuższy czas. Jeśli będziesz aktywnym uczestnikiem procesu leczenia, możesz to osiągnąć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty