wtorek, 26 czerwca 2018

Gumki separacyjne ból

Ja miałam gumki separacyjne dwa dni i były to najgorsze dwa dni. Nawet jogurt czy herbata były dla mnie za twarde. Natomiast od złożenia jest wszystko w porządku i jem wszystko. A na obtarcia proponuję żel kojąco-regenerujący z Protefixu.


Od dwoch dni mam założone gumki separacyjne(za tydzien aparat) i wariuję z bolu.

Najgorsze jest to, że nawet ketanol mi nie pomaga, co okropnego. Na górnej szczęce mam aparat rozszerzajacy i. Musze wtedy oczyscic szybciutko to miejsce, przestaje bolec, a dziaslo goi sie. Ale ten bol to cos wiecej niz tylko miesko w dziasle. Na wizytach u dentystow roznych niejednokrotnie o te miejsca pytalam i nikt nigdy nic tam szczegolnego nei wypatrzyl. PROBLEM dni temu mialam zalozone gumki separacyjne pod pierscienie do aparatu stalego.


To zalezy jaka kto ma wade,ja nosilam gumki dni, i na dzien nie moglam nic jesc,bolalo okropnie, ale nie powiem ze to byl bol nie do zniesienia,jakos wytrzymalam,natomiast po zalozeniu aparatu, czulam jedynie dyskomfort przez okolo tydzien, zeby jakby mi sie ruszaly, jadlam praktycznie polykajac. Teraz minely tygodnie i czasem zapominam ze nosze aparat,tylko musze uwazac podczas jedzenia.

Gumki separacyjne pilne! W pon założyłam gumki separacyjne dziś byłam u dentysty ściągnąć kamień i ona wcisnela mi ta jedna gumkę bo stwierdziła że wypadnie a teraz. Ja jutro zakładam gumki separacyjne i chciałabym się dowiedzieć trochę więcej. Wczoraj ortodontka założyła mi gumki separacyjne między szóstkami a siódemkami. Potem założą mi na to expander (helixa).


Na początku było dobrze, ale teraz boli coraz mocniej i właściwie cokolwiek próbuję pogryźć to kończy się na tym, że połykam to w całości. Najczęściej są koloru niebieskiego. Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi. Są one zakładane pomiędzy szóstkami.


Ich zadaniem jest zrobienie szpary między zębami tak, aby umożliwić założenie pierścienia aparatu. W moim przypadku było tak że miałam je założone tylko z jednej strony, bo z drugiej miałam usuniętą piątkę i nie było między co włożyć gumki. Ból jest złożonym doznaniem często towarzyszącym wizytom ortodontycznym. Zaskakujący jest fakt, że zagadnienie bólu w or-todoncji jest ignorowane, na co wskazuje niewielka liczba publikacji na ten temat.


Jednak konieczne jest noszenie ich przez całą dobę – wyjmowanie po kilku godzinach spowolni lub nawet zatrzyma postępy leczenia. Do tego pacjent będzie wciąż uskarżał się na ból zębów (przez niesystematyczne noszenie gumek zęby stawiają większy opór sile przesuwającej je we wskazanym kierunku). Które tylko wyglądają tak niepozornie, ale maja na celu zrobienie miejsca na pierścienie, na którym zamyka się aparat.

Występowanie bólu po wizycie jest zjawiskiem normalnym i świadczy o postępującym leczeniu i korekcie zgryzu. Po miesiącach od założenia aparatu dyskomfort po wizytach kontrolnych po kilku godzinach ustępuje i noszenie aparatu ortodontycznego staje się wtedy bezbolesne. W razie silnego bólu lub jakichkolwiek wątpliwości należy kontaktować się z lekarzem prowadzącym. Bogata oferta gumek do ścierania znanych marek w konkurencyjnych cenach ☛ Zamów online! Wysoka jakość, bogaty wybór!


Ortodoncja zmienia się każdego roku. Kolejne wersje zamków ortodontycznych, łuków, tub, pierścieni, specjalistycznych kleszczy i narzędzi, wierteł, aparatów elastycznych oraz wielu innych produktów, to tylko część nowej rzeczywistości. Gdy miałam lat zostałam uwolniona od aparatów ruchomych. Jednak aby nie było tak łatwo, miło i przyjemnie, zostałam posiadaczką metalowego uśmiechu przez kolejne lata. A więc na czas noszenia gumek separacyjnych radzę jeść : zupy , jogurty , starte jabłko , banany , winogrono itd.


Trochę jeszcze bolą przy jedzeniu. Separatory w kolorze niebieskim, widoczne na zdjęciach rentgenowskich. Kęty usługi minikoparka. Producenci Nasi kluczowi partnerzy i dostawcy.


Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco z nowościami w naszej ofercie oraz promocjami w Twoim regionie. Najlepsza obsługa klienta. Sprzedaż produktów jest prowadzona tylko dla lekarzy i zarejestrowanych firm.


Aby przeglądać ceny i składać zamówienia: Zaloguj się lub załóż nowe konto.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty