czwartek, 15 grudnia 2016

Wyrywanie zębów do aparatu ortodontycznego

W moim przypadku było tak, że orto najpierw zalecila, abym do aparatu wyrwała dwie górne czwórki. Ale że miałam dwie niezdrowe szóstki górne to wolała abym nie usuwała zdrowych zębów. Leczenie ortodontyczne to proces długotrwały i bardzo skomplikowany, więc aby je rozpocząć, musiałam się przygotować.


Planując wizytę u ortodonty przegrzebałam cały internet, jednak do końca nie znalazłam pełnych i zrozumiałych informacji dotyczących tego, jak przygotować się do założenia aparatu ortodontycznego. Nie mam dwojek stałych na górze, bo tak obdarzyła mnie natura. Chciałam luki w wypełnić implantami, ale chirurg odesłał mnie do ortodonty, bo uznał że potrzebne do jest najpierw leczenie ortodontyczne.

Googlowanie w poszukiwaniu odpowiedzi nie miało sensu, bo wiedziałam na ten temat wszystko i widziałam niejedno zdjęcie. W końcu moje założenie, że nie będę wyrywać zębów do aparatu przegrało z marzeniem o idealnym ustawieniu zębów. Re: Usuwanie zębów – stały aparat ortodontyczny?


Ja na Twoim miejscu bym poczekała z wyrwaniem aż do momentu jak przestaniesz karmić. Koniecznie zrób zdjęcie takiego zęba przed wyrwaniem. Zdarza że korzeń jest zakręcony i wtedy są kłopoty z wyrwaniem. Jak namówić mame na aparat ortodontyczny.


Wyrwanie zębów do aparatu.

Muszę usunąć dwie czwórki (dolne) do aparatu i boje się, że będzie to widać, żę mam dziurę w. Starsznie sie boje czy nie pogorszy to jego przednich zębów. Wyrywanie zębów do aparatu ortodontycznego. Hej mam kilka pytań odnośnie tego.


Tak więc, muszę wyrwać dwie górne czwórki do aparatu. Więc, po jakim czasie będę mogła założyć aparat po wyrwaniu, ile będę musiała czekać na wyrwanie drugiego zęba po wyrwaniu pierwszego. Czy trzeba usuwać zęby przed założeniem aparatu ortodontycznego? Myślę, że nie minę się z prawdą, gdy napiszę, że pytanie o konieczność ekstrakcji zębów przed rozpoczęciem leczenia ortodontycznego należy do najczęściej zadawanych, dotyczących ortodoncji. Podczas leczenia u Ortodonty Wrocław bardzo często wymagane jest usuniecie zębów.


Duża część Pacjentów wymaga usunięcia zdrowych, stałych zębów przed założeniem lub w trakcie noszenia aparatu ortodontycznego we Wrocławiu. W większości przypadków można to określić podczas planowania leczenia. Niekiedy rzeczywiście jest to konieczne, jeśli ząb nie można już zaleczyć, ponieważ ma zbyt duże ubytki. Inną okolicznością uzasadniającą wyrywanie często zdrowych zębów jest to, że nie mieszczą się one w szczęce pacjenta i powodują krzywienie innych zębów. W rezultacie rok mi już leci, a zęby są wciąż krzywe.


Powiedziała, że jeżeli już musi być tak dokładnie to wyrwie mi ósemki-ale dopiero po zdjęciu aparatu. Nigdy nie słyszałam o wyrywaniu zębów po leczeniu, zawsze słyszę, że ortodonci wyrywają zęby, ale przed leczeniem. Czy mi się zęby przez to znowu nie rozejdą?

Leczenie zębów odbywa się z wykorzystaniem nowoczesnej aparatury, a doświadczenie naszych dentystów pozwala na skuteczne pozbycie się każdego problemu. Gwarantujemy najwyższą jakość usług, w tym także założenie aparatu ortodontycznego. Poniżej przedstawiamy dokładny cennik. Planuje założenie aparatu ortodontycznego.


Póki co naprawy (m.in.: leczenie ubytków i 7) wykonywałam bez wcześniejszej konsultacji ortodontycznej, bo uznałam, że i tak mnie to czeka, więc po co tracić czas. Ogólnie stan mojego uzębienia przedstawia się. Dzień dobry, planuję założenie aparatu ortodontycznego. Przy noszeniu aparatów ruchomych jest to łatwe.


Po zdjęciu aparatu zęby myjemy normalną szczoteczką i pastą do zębów, a aparat dedykowaną do aparatów szczoteczką i pastą, aby nie porysować struktury aparatu. Aparat stały wymaga więcej czynności. Tu tradycyjna szczoteczka i pasta do zębów nie spełnią swej funkcji.


Są w kiepskim stanie- martwe, ale i tak nie wiem czy orto ma racje. Czy ktoś z Was miał po wyrwaniu przemyślenia że może źle zrobił, że. A niedokładne dbanie o higienę jamy ustnej podczas noszenia aparatu stałego może skutkować szybkim osadzaniem się kamienia nazębnego i powstaniem ubytków próchniczych, których nie można wyleczyć przed zdjęciem aparatu z zębów.


Może to doprowadzić do konieczności przerwania leczenia ortodontycznego przed czasem. Przeraza mnie to, ze zaden z tych zebow ie jest osemka, ktore kiedys trzeba bedzie usunac. Boje sie po prostu, ze za lat bede miala zębów jak tak bede usuwac. U mnie wada jest niestety spora i zlozona, wiec nie do konca mozna sobie pozwolic na postawienie zebow. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi!


Usuwanie zębów do aparatu ortodontycznego Chociaż aparaty ortodontyczne zakładane na stałe przestały być w Polsce nowością już jakiś czas temu, wciąż krąży o nich wiele legen które zniechęcają potencjalnych pacjentów do leczenia. Jedną z nich jest ta, jakoby do założenia aparatu zawsze trzeba było usuwać zdrowe zęby. Wosk ortodontyczny Piksters Orthodontic Wax skutecznie chroni błony śluzowe w jamie ustnej przed otarciami wywołanymi przez elementy stałego aparatu ortodontycznego.


Wosk Piksters Orthodontic łatwo się formuje i montuje w miejscu, które podrażnia błony śluzowe. Zapewnia długotrwałe uczucie komfortu. W przypadku leczenia ortodontycznego dzieci aparatem wyjmowanym po wykorzystaniu aparatu i ustawieniu zębów w prawidłowym zgryzie, następuje bardzo ważny etap utrwalania osiągniętych wyników.


Pacjent użytkuje wówczas swój dotychczasowy aparat tylko w nocy aż do czasu wymiany wszystkich zębów mlecznych na stałe. Czym jest klej, na który przykleja się aparat ortodontyczny do zębów? Niektórzy w internecie straszą, że zamki aparatu są zakładane przy wykorzystaniu metody znanej jak AET (acid etch technique), tej samej, która jest stosowane przy zakładaniu plomb, że szkliwo do aparatu zostaje wytrawione.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty