piątek, 15 stycznia 2016

Wszystko o aparacie na zęby

Wszystko, co musisz wiedzieć o aparatach na zęby! Poznaj rodzaje aparatów, ich skuteczność i ceny – czyli wszystko, co musisz wiedzieć, jeśli chcesz nosić na zębach prostujące druciki. WSZYSTKO O APARACIE ORTODONTYCZNYM!


Aparaty na zęby - Objawy i przebieg. Mocowany on jest do zewnętrznej powierzchni zębów.

Powiedźcie mi jak to jest z tym aparatem. Jeżeli jutro zadzwonię umówić się na wizytę, to na kiedy mniej więcej mnie umówią, co będzie na tej wizycie. Jeżeli pojadę i powiem, że chciałabym jak najszybciej aparat, to na wizycie, od razu powie, jakiego zęba trzeba wyrwać, co naprawić itp.


Podczas leczenia aparatem stałym musimy zadbać o dwa elementy. Pierwsze to własne zęby, na których zamontowany jest aparat. Po drugie o elementy aparatu ortodontycznego stałego. Obecność aparatu powoduje wiele niedogodności podczas szczotkowania zębów.


Dlatego też jakość mycia zębów jest mocno obniżona.

Nie oznacza to jednak, że mogą jeść wszystkie produkty. Ja mam na dole metalowy- bez separatorów i pierścieni, zęby prawie nie bolały teraz mam na górnych metalowy a przód będzie porcelanowy. Mogę jeść wszystko, polecam aparaty bez pierścieni- ponoć te separatory to straszna udręka. Mam aparat od stycznia a już widzę na dole poprawę! Każdy z nas marzy o pięknym uśmiechu.


Najlepiej, żeby zęby były zdrowe, śnieżnobiałe i proste. Nie zawsze tak jest, aczkolwiek o to, by były zdrowe i śnieżnobiałe jest dużo łatwiej, aniżeli o to, by były proste. Wszyscy znamy powszechne lekarstwo na krzywe uzębienie – aparat ortodontyczny. Chciałabym nosić aparat na zęby stały. Ale chcę się dowiedzieć więcej o kosztach tego.


Ile sie płaci za wizyty 2. Wady zgryzu: zawsze warto wyprostować zęby. Zakładanie aparatu na zęby. U niektórych pacjentów aparat ortodontyczny zakłada się od razu, a u innych tydzień przed założeniem aparatu konieczne może być wykonanie tzw.


Kto z nas nie marzy o uśmiechu, który odsłania piękne, równe i białe zęby? Czy wiesz, że naturalny kolor zębów jest żółtobiały, a u osób astenicznych przybiera on lekko niebieskawy odcień?

Jakie tkanki składają się na ząb? Jaka jest różnica pomiędzy anatomiczną a histologiczną. Ok, dzisiaj wszystko o aparatach otodontycznych;) Jako,.


D za czasów gówniarstwa, kiedy jeszcze nie wszystkie mleczaki zostały wyparte przez zęby stałe, miałam sporą szczerbę między jedynkami i cieszyłam się na perspektywę noszenia. Warto zdecydować się na aparat ortodontyczny, efekty są widoczne już po 2-miesiącach od założenia aparatu, jednak na ostateczny rezultat trzeba poczekać trochę dłużej. Oczywiście żeby założyć aparat wszystkie zęby muszą być bezwzględnie zdrowe, dlatego też musiałam kilka zębów wyleczyć. Dodatkowo musiałam usunąć zęby trzonowe na górnym łuku. Jeśli boicie się bólu związanego z usunięciem zębów to naprawdę strach ma duże oczy.


Osobiście wolę zęby wyrywać, niż leczyć. Pozwala przemieścić nieprawidłowo ustawione zęby na ich właściwe miejsce. Stosuje się go nie tylko w celach kosmetycznych, czyli aby poprawić wyglą ale też w celach zdrowotnych. Po zdjęciu aparatu mam na dole podklejone zęby, a na górę ten plastik retencyjny, który muszę zakładać tylko na noc. Czasami zapominam o nim na noc i też nic się nie dzieje, ale staram się raczej nosić, ze strachu że zęby mi się znowu skrzywią, szczególnie jedynki.


Proste, zdrowe zęby, to nie tylko kwestia urody. Krzywy zgryz może narażać nas na szereg poważnych dolegliwości jamy ustnej. Sprawia on, że trudno jest dokładnie umyć wszystkie jej zakamarki, przez co staje się ona naturalnym środowiskiem do rozwoju zarazków i bakterii. Kiedyś aparat ortodontyczny kojarzył się z „żelastwem”, które nosiły dzieci i nastolatki.


Dzisiaj osoby z aparatem na zębach to częsty widok również wśród dorosłych, którzy chcą wyleczyć wady zgryzu, mieć piękny uśmiech i zdrowsze zęby.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty